Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jeg tar natta. Så slipper du å tenke på det. :)

Puh, bra - du er nesten den som bekymrer meg mest. Du skrev jo til og med neger en gang...

Sov godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Nei, du outet deg - anklager du meg nå?!?

*skikkelig sur og jævlig provvosert ass*

(Les provvosert med to v-er, som om du var fra Vålenga)...

Søren å altså. Jeg skulle aldri satt min fot på denne hersens siden!

*Springe tilbake til bibelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Søren å altså. Jeg skulle aldri satt min fot på denne hersens siden!

*Springe tilbake til bibelen*

Best for deg!

*hytter med neven som gamle damer gjør*

*og viser litt finger etterpå for å være tøff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer med påstander som oss som bruker dette. Påstander som webmaster gjentatte ganger har dementert som løgn.

Det minste hun da kan gjøre er å begrunne påstandene sine!

Grattis med nytt nick forresten :)

?

Var det en trolle-beskyldning?

Jeg trodde nemlig det fenomenet var sterkt overdrevet.

Har ganske nytt nick, ja. I og med at jeg ikke har vært her så mye på fast basis før.

Har ikke noen spesiell mening i den ene eller annen retning ang denne saken og har derfor vært taus. Den eneste måten å avkrefte/bekrefte påstandene er jo at alle brukere og webmaster står frem med navn, mail-/msn-adresse og msn-kontaktliste. Og det går jo ikke.

Takk for gratulasjoner i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

*gråter meg av stolen*

Hva skal jeg gjøre nå!?! Tror du h*n forteller om hemoroidene og glidemiddelet også?

Vel.. du skal aldri si aldri! Etter noen akevitt så kan jo alt skje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Hvis jeg hadde visst,skulle jeg ha svart deg, men jeg vet ikke annet enn det jeg har lest her."

Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter...

Dette er poenget mitt; om folk skal beskylde andre for ting, så vær i hvertfall sikker på at dere har rett og snakker sant...

"Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter"

Mener du tidligere i dag, da jeg ble en smule mistenksom mot SDD, Simen og webmaster?

Det eneste jeg har dårlig samvittighet for er at jeg muligens bidro til å gjøre midia enda mer usikker. Det var dumt. SDD og Simen overlever sikkert;)

Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv. Samme kan det være for meg.

Det jeg nå vet, er at webmaster også er en vanlig bruker og at han har lov til å være det. Det var nye opplysninger for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Ja versegod!

neste gang webmaster ber noen om mail så vet jeg at det likså godt er bare å skrive det her da det likevel skal ut til alle.

Er super fortvila over webmaster nå.

Jeg besvarte din mail etter beste evne; forsøkte å legge vekt på at du har fått mye motbør i dag og spurte om en del av dine utsagn i tråden kunne bero på en misforståelse. Som følge av mitt svar startet du en tråd med tittelen "useriøs webmaster". Jeg foreslo derfor at du skulle legge ut vår korrespondanse slik at andre kunne ta stilling i stedet for at jeg skulle kommentere dine påstander.

Din mail ville aldri ha blitt lagt ut i forum av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skriver du om meg til en annen person?

Dersom meg og mitt skal informeres om, så gjør jeg det selv - du har faktisk ingen rett til å gjøre det!

Du har riktignok ikke taushetsplikt - men slik det ser ut nå er det ikke bare i fylla du er skravlete...

Hold deg for god til å kommentere andre saker enn dine egne, og der du blir bedt om svar - i så fall kan du bruke deg og ditt som eksempler, ikke meg.

Man må da har rett til å skrive om det som gjentatte ganger er et tema her inne? Du har selv lagt ut mange opplysninger om saken, og alle har da fått kunnskap om det. Du eier altså hverken opplysningene eller saken fullt og helt selv når du har valgt å publisere den her inne. Den er "offentlig kjent" slik jeg vurderer det. Og det er jo heller ikke dårlig skjult sladder vi var vitne til fra KariKruskakli.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

He he..ja det er sant!

Den skal du ha for =D

Alle andre: følg KKK sitt eksempel!! ;)

jeg har ihvertfall ikke brukt flere, hvis det er noen som mistenker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Man må da har rett til å skrive om det som gjentatte ganger er et tema her inne? Du har selv lagt ut mange opplysninger om saken, og alle har da fått kunnskap om det. Du eier altså hverken opplysningene eller saken fullt og helt selv når du har valgt å publisere den her inne. Den er "offentlig kjent" slik jeg vurderer det. Og det er jo heller ikke dårlig skjult sladder vi var vitne til fra KariKruskakli.

Mvh

Mener du virkelig at du er i din rett til å omtale meg og mitt som det passer deg etter eget forgodtbefinnende?

Ikke særlig god nettskikk akkurat...

Om man sier; persille har oppskriften til en god kake - så er det faktisk litt annerledes enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hmmm, sitter du her å sverger på at dama som er webmaster på dol ikke er med i den lille klikken av msn-brukere på dol?

Sitter du altså her å sverger på det?

Nok en gang; webmaster er ikke aktiv på msm og er ikke medlem av noen "dol-klikk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

?

Var det en trolle-beskyldning?

Jeg trodde nemlig det fenomenet var sterkt overdrevet.

Har ganske nytt nick, ja. I og med at jeg ikke har vært her så mye på fast basis før.

Har ikke noen spesiell mening i den ene eller annen retning ang denne saken og har derfor vært taus. Den eneste måten å avkrefte/bekrefte påstandene er jo at alle brukere og webmaster står frem med navn, mail-/msn-adresse og msn-kontaktliste. Og det går jo ikke.

Takk for gratulasjoner i alle fall.

Vel, siden du omtaler ting jeg har skrevet tidligere - så må du jo ha lest litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja, det er meg - det ble jeg enig med mirakel*2 om før i dag. Jeg har skiftet mellom 01 og 06 - med andre ord har jeg en halvtime til som privatperson...

bør du ikke ta luren din nå da? Tenk hele 25 min i strekk. Så mye får du vel ikke til vanlig, utenom når de mest iherdige klagerne blant foreldrene trår til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Nok en gang; webmaster er ikke aktiv på msm og er ikke medlem av noen "dol-klikk".

sånn utenom tema: Hvor mange webmastere er det? Er det snakk om et par eller er det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

"Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter"

Mener du tidligere i dag, da jeg ble en smule mistenksom mot SDD, Simen og webmaster?

Det eneste jeg har dårlig samvittighet for er at jeg muligens bidro til å gjøre midia enda mer usikker. Det var dumt. SDD og Simen overlever sikkert;)

Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv. Samme kan det være for meg.

Det jeg nå vet, er at webmaster også er en vanlig bruker og at han har lov til å være det. Det var nye opplysninger for meg.

Nei, jeg mener at du skrev til meg at noe var røpet i natt - uten å ha hold for det i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

bør du ikke ta luren din nå da? Tenk hele 25 min i strekk. Så mye får du vel ikke til vanlig, utenom når de mest iherdige klagerne blant foreldrene trår til;)

Nå kommer du liksom - dette kunne du jo nevnt for en time siden eller noe!? Nå er det bare 18 minutter igjen, rekker ikke vaske legemeet før jeg legger meg i prinsessesengen min på den tiden en gang!

Takkskarrufaenmegha!

Vel, jeg får pønske ut noe faenskap jeg kan finne på imens - oute M.Angelica som nonne eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...