Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Det blir antydet flere steder at noe har lekket ut. Det er grunnen til at mange bekymrer seg. Det er oftest en grunn til slike rykter, og i dette tilfellet er det vanskelig å vite hva som er hva. Når noen er så ivrige forsvarere så kan det også virke mot sin hensikt.

Som kjent er det umulig å bevise at noe IKKE finnes. Det at ingen har sett en grønn engelsktalende svane hittil er intet bevis på at det ikke finnes en grønn svane ett eller annet sted på kloden (for alt jeg vet om svaner er det fullt mulig at det finnes grønne svaner mange steder.)

Usanne rykter kan være svært vanskelig å avsanne og trenger slett ikke ha noe utspring i sannhet.

Redaksjonen håper fortsatt at personen som satte ut ryktet om brudd på taushetsplikt mm tar kontakt og begrunner sine utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

"Med andre ord bidrar du til spredning av løgn og rykter"

Mener du tidligere i dag, da jeg ble en smule mistenksom mot SDD, Simen og webmaster?

Det eneste jeg har dårlig samvittighet for er at jeg muligens bidro til å gjøre midia enda mer usikker. Det var dumt. SDD og Simen overlever sikkert;)

Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv. Samme kan det være for meg.

Det jeg nå vet, er at webmaster også er en vanlig bruker og at han har lov til å være det. Det var nye opplysninger for meg.

"Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv."

For å si det sånn: Jeg tror ikke det er spesielt lurt at du slutter din dagjobb for å satse fullt på din detektivvirksomhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nei, jeg mener at du skrev til meg at noe var røpet i natt - uten å ha hold for det i det hele tatt...

Nå er denne tråden blitt så lang at jeg orker ikke å lete frem. Men jeg mener da det sto et eller annet sted at noe ble lekket ut i natt. Hvem som var webmaster eller noe.

Da antar jeg at webmaster må ha røpet dette for en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

jeg har ihvertfall ikke brukt flere, hvis det er noen som mistenker det.

Særlig da... Hadde du bare kalt deg mirakel, greit nok. Men mirakel*(ganger)2 - betyr jo soleklart at du bruker minst to nick.

Alternativt at du er to personer.

Eller har to personligheter.

Hm.

Skeptisk nå ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel jeg som startet dette med taushetsplikten.

Du bryter ikke taushetsplikten iom at dette er et "anonymt" forum.

Men du har skrevet noe om dine ansatte og tidligere ansatte, som jeg som sjef ikke ville tatt sjangsen på å skrive om mine ansatte på et offentlig forum. Det må vel kunne gå an si?

Jeg tar ikke stilling til om persille bryter taushetsplikten, men det er opplagt at man kan bryte taushetsplikten, også på et anonymt forum, om opplysningene er identifiserbare og kan knyttes til spesielle personer/relasjoner og hendelser som er taushetsbelagt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nå kommer du liksom - dette kunne du jo nevnt for en time siden eller noe!? Nå er det bare 18 minutter igjen, rekker ikke vaske legemeet før jeg legger meg i prinsessesengen min på den tiden en gang!

Takkskarrufaenmegha!

Vel, jeg får pønske ut noe faenskap jeg kan finne på imens - oute M.Angelica som nonne eller noe...

Dæh..:P *lol*

Jeg vurderer jobb som nattevakt.

Dette går bare ikke. SLUTT Å SKRIV INNLEGG NÅ NÅR JEG SKAL SOVE! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

sånn utenom tema: Hvor mange webmastere er det? Er det snakk om et par eller er det flere?

"Webmaster tilsyn"-funksjonen ivaretas av fire personer hvorav en har hovedansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

*Kaster staven etter deg* :P

Ha!

Det er det verste...

*snur ryggen til og sparker i grusen som en ekte bakgårdskatt - og freser litt mens jeg spytter*

Slå den du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Dæh..:P *lol*

Jeg vurderer jobb som nattevakt.

Dette går bare ikke. SLUTT Å SKRIV INNLEGG NÅ NÅR JEG SKAL SOVE! :P

Slutt selv...

Jeg må også sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Jeg vet fremdeles ikke om det være noe i det jeg skrev da jeg lekte frøken detektiv."

For å si det sånn: Jeg tror ikke det er spesielt lurt at du slutter din dagjobb for å satse fullt på din detektivvirksomhet. :)

Vel, si ikke det;)

Det er mulig jeg har havnet på feil hylle her i livet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg tar ikke stilling til om persille bryter taushetsplikten, men det er opplagt at man kan bryte taushetsplikten, også på et anonymt forum, om opplysningene er identifiserbare og kan knyttes til spesielle personer/relasjoner og hendelser som er taushetsbelagt.

Mvh

mmmm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden du omtaler ting jeg har skrevet tidligere - så må du jo ha lest litt :)

Jada, jeg har lest en del. Burde kanskje skjønt at det ville vekke mistanke å komme med innspill så sent i diskusjonen.

ce la vie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at du er i din rett til å omtale meg og mitt som det passer deg etter eget forgodtbefinnende?

Ikke særlig god nettskikk akkurat...

Om man sier; persille har oppskriften til en god kake - så er det faktisk litt annerledes enn dette.

Jeg mener at jeg skal kunne bruke den saken som et eksempel, ja. Overført til RL, så skal jeg kunne snakke om en slik sak i samtale med andre dersom saken er kjent for samtlige personer ved direkte informasjon fra deg. Motivasjonen forutsetter jeg ikke er å sladre, men det kan være mange årsaker til at det kan tenkes å være aktuelt.

Du kan ikke både meddele til en stor gruppe og samtidig forbeholde deg retten til å være den eneste som berører temaet for ettertiden. Og dette er ikke dårlig skikk etter min mening.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Ha!

Det er det verste...

*snur ryggen til og sparker i grusen som en ekte bakgårdskatt - og freser litt mens jeg spytter*

Slå den du!

*hmfr*

*Slå bibelen i hodet på Persille*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Nå er denne tråden blitt så lang at jeg orker ikke å lete frem. Men jeg mener da det sto et eller annet sted at noe ble lekket ut i natt. Hvem som var webmaster eller noe.

Da antar jeg at webmaster må ha røpet dette for en eller annen.

Vel, selv om det står det, så betyr ikke det at det er sant.

Både denne og forrige tråd er tuftet på rykter og usannheter - og når du skriver sånn, så bidrar du til å opprettholde det.

Om jeg også hadde vært litt paranoid nå - og trodd deg, så hadde vel jeg laget litt haraball også, og dermed startet en ny runde.

See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg mener at jeg skal kunne bruke den saken som et eksempel, ja. Overført til RL, så skal jeg kunne snakke om en slik sak i samtale med andre dersom saken er kjent for samtlige personer ved direkte informasjon fra deg. Motivasjonen forutsetter jeg ikke er å sladre, men det kan være mange årsaker til at det kan tenkes å være aktuelt.

Du kan ikke både meddele til en stor gruppe og samtidig forbeholde deg retten til å være den eneste som berører temaet for ettertiden. Og dette er ikke dårlig skikk etter min mening.

Mvh

Det er forskjell på å berøre et tema og å si "persille sier at"...

Hadde du omtalt denne saken i RL hadde du sagt "jeg vet om en som..." osv - du hadde ikke fortalt om meg med fullt navn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...