Gå til innhold

useriøs webmaster.


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Du skriver fortsatt :"Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol."

Hvorfor gjentar du påstander som denne gang på gang selv om vi etter beste evne har avkreftet dette ryktet samt bedt om nærmere presisering og dokumentasjon fra den brukeren som satte ut dette ryktet?

Du bidrar med dette til å spre det som vi anser for å være en løgn såfremt ikke noen kan dokumentere at en av våre webmastere har brutt sin taushetsplikt.

Som tidligere sagt har webmastere på doktoronline anledning til å benytte seg av tjensten som privatperson. Det kreves at man klarer å skille mellom sin rolle som webmaster og som privat bruker, og løse påstander om at det motsatte finner sted bør i det minste til en viss grad kunne dokumenteres/begrunnes nærmere. Doktoronline benytter seg av voksne mennesker med en profesjonell bakgrunn som webmastere og de bør være egnet til å klare å oppfylle de forventninger doktoronline har til ryddighet blant sine ansatte.

Brukere som ønsker å klage på handlinger utført av webmaster kan gjøre dette ved å sende mail til [email protected] eller [email protected]

Innlegg skrevet i dag av tidligere webmaster bidrar ikke til å øke troen på at webmastere er seriøse. Utenom tar jeg ikke stilling til om noen har brutt taushetsplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 470
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    48

  • morsan

    35

  • ShitDiddelyDo

    35

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Synes det fortoner seg merkelig hvor blindt du forsvarer webmaster. Hva er grunnen til det?

Grunnen til at jeg forsvarer webmaster er at det her blir ytret en haug med udokumenterte rykter.

Hvorfor er det ingen som tar oppfordringen og mailer webbis med det de mener å vite?

Har ikke du skrevet noe om at du "vet" at det her pågår (mulig jeg roter med nick nå)?

I så fall: Kom med den dokumentasjonen du sier at du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe, sannsynligvis. :)

Det er uansett langt over 100 personer i galleriet, så hvis man legger ut bilde av seg der bør man vite at det er en liten risiko for at andre også får se bildene.

Tar man ikke denne risikoen bør man holde seg unna galleriet. Enkelt og greit.

Ja, sant det.

Ja ja.. litt farlig må man leve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak og SSD oppfører seg som om de skulle være bodyguarden til webmastera :-)

De forsvarer med nebb og klør, som om det skulle stå om liv.

Det forsterker mistanken om personlig kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Føles ubehagelig å bli nevnt som eksempel ikke sant?

Av akkurat samme grunn hadde jeg kviet meg for å lage en "liste" slik du ba midia om.

Tenk så lang tråden hadde blitt da!

Hun kommer med påstander som oss som bruker dette. Påstander som webmaster gjentatte ganger har dementert som løgn.

Det minste hun da kan gjøre er å begrunne påstandene sine!

Grattis med nytt nick forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Andres brukernavn og passord har blitt delt ut. Noen faste og "seriøse" brukere her, viser seg å være det stikk motsatte.

Hvordan vet du dette? Er du en av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det blir med en gang mye mer troverding hvis personen hadde brukt sitt faste nick.

Når til og med KKK bruker tre forskjellige nick i en tråd, så blir det vanskelig å ta det seriøst.

"Når til og med KKK bruker tre forskjellige nick i en tråd, så blir det vanskelig å ta det seriøst"

Men jeg er vel den eneste som har innrømmet at jeg har brukt 3 forskjellige nick i en tråd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Og er det noen grunn til å tro at Webmaster er mindre seriøs eller har mindre integritet enn deg?

Det vet jeg ikke, jeg har bare fått med meg at det er et eller annet som har lekket ut i natt. Og det er jo grunn nok til bekymring.

Hva har "lekket ut i natt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hun kommer med påstander som oss som bruker dette. Påstander som webmaster gjentatte ganger har dementert som løgn.

Det minste hun da kan gjøre er å begrunne påstandene sine!

Grattis med nytt nick forresten :)

Nytt nick, ja!

Hvem produserer alle disse nickene? Er det faste dolere som har 15 nick hver eller?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hva har "lekket ut i natt"?

Hvis jeg hadde visst,skulle jeg ha svart deg, men jeg vet ikke annet enn det jeg har lest her.

Jeg aner ikke en gang hvordan man bruker msn.

Bare ungene som driver med slikt her i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"Når til og med KKK bruker tre forskjellige nick i en tråd, så blir det vanskelig å ta det seriøst"

Men jeg er vel den eneste som har innrømmet at jeg har brukt 3 forskjellige nick i en tråd;)

He he..ja det er sant!

Den skal du ha for =D

Alle andre: følg KKK sitt eksempel!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver fortsatt :"Det jeg stilte meg kritisk til var at webmaster skal være en av gjengen og ha msn kontakt med dem og da kanskje diskutere ting som egentlig ikke skulle vært utenfor dol."

Hvorfor gjentar du påstander som denne gang på gang selv om vi etter beste evne har avkreftet dette ryktet samt bedt om nærmere presisering og dokumentasjon fra den brukeren som satte ut dette ryktet?

Du bidrar med dette til å spre det som vi anser for å være en løgn såfremt ikke noen kan dokumentere at en av våre webmastere har brutt sin taushetsplikt.

Som tidligere sagt har webmastere på doktoronline anledning til å benytte seg av tjensten som privatperson. Det kreves at man klarer å skille mellom sin rolle som webmaster og som privat bruker, og løse påstander om at det motsatte finner sted bør i det minste til en viss grad kunne dokumenteres/begrunnes nærmere. Doktoronline benytter seg av voksne mennesker med en profesjonell bakgrunn som webmastere og de bør være egnet til å klare å oppfylle de forventninger doktoronline har til ryddighet blant sine ansatte.

Brukere som ønsker å klage på handlinger utført av webmaster kan gjøre dette ved å sende mail til [email protected] eller [email protected]

Hmmm, sitter du her å sverger på at dama som er webmaster på dol ikke er med i den lille klikken av msn-brukere på dol?

Sitter du altså her å sverger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Innlegg skrevet i dag av tidligere webmaster bidrar ikke til å øke troen på at webmastere er seriøse. Utenom tar jeg ikke stilling til om noen har brutt taushetsplikt.

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg forsvarer webmaster er at det her blir ytret en haug med udokumenterte rykter.

Hvorfor er det ingen som tar oppfordringen og mailer webbis med det de mener å vite?

Har ikke du skrevet noe om at du "vet" at det her pågår (mulig jeg roter med nick nå)?

I så fall: Kom med den dokumentasjonen du sier at du har.

Nå roter du. Jeg har gjentatte ganger skrevet at jeg har ingen grunn til fremholde webmasters brudd på taushetsplikt. Jeg har ingen dokumentasjon om slikt og ingenting å maile noensteder om.

Jeg har mine meninger etter det jeg har lest, og jeg har en ubehagelig følelse. Det er ingen grunn til å maile om det. Jeg er ytterst betenkt over måten webmaster opptrer i trådene i dag, og enda mere over en som presenterer seg som tidligere webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hmmm, sitter du her å sverger på at dama som er webmaster på dol ikke er med i den lille klikken av msn-brukere på dol?

Sitter du altså her å sverger på det?

Hvordan vet du at det er en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hva har "lekket ut i natt"?

Det er ingenting - de bare MÅ ha noe å "ta" dere på...

Det jeg er aller mest spent på er hvem denne "klanen" er :)

Det er det jo ingen som vil si noe om - ikke til dere heller ettersom jeg har forstått...

Og bare så du vet det; om du føler for å omtale at du vet at jeg er alenemor eller annet neste gang du er på fest, så er det greit for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hmmm, sitter du her å sverger på at dama som er webmaster på dol ikke er med i den lille klikken av msn-brukere på dol?

Sitter du altså her å sverger på det?

Dame? Hvilken klikk? Blondinene? Eller bhg.gjengen?

*forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Det var ikke så rart at hun tok en del ting personlig, da.

Man kan mene hva man vil om man bør tro på at webmaster er proff eller ikke - er det grunn til å stole på dem? Er det ikke grunn til å stole på dem? Det er én sak, og det skal jeg IKKE diskutere i denne tråden.

Det må gå an å oppføre seg relativt anstendig overfor en av som sier at hun føler uro bl.a. over at det blir avslørt at webmaster opptrer som vanlig dol'er på fritiden, og ikke under tilfeldige nick men tilsynelatende under nick som en eller flere på dol vet om men ikke alle.

Det må være lov å si at man er urolig overfor denslags uten å bli latterliggjort som esktremt og nærmest sykelig paranoid.

Det er forsåvidt en kjent sak her på dol at folk kan øse av seg med personkarakteristikker dersom man blir angrepet personlig i en tråd og/eller det dreier seg om provokasjoner/trolling.

Midia har dog kun tilkjennegitt sin egen frustrasjon i denne saken, men fått en behandling som et troll.

Bra skrevet.. Synes også KariKruskakli har noen illustrerende poenger ovenfor.

Forstår ikke hvorfor webmastere skal være anonyme.. De kunne heller gjort som Dr Dahl, signert med et annet, men fortsatt gjenkjennelig nick som privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...