Gå til innhold

Noen som har vært på Kreta med Apollo

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å vurderer reisemål for tur til sydligere strøk i sommer, og da er Kreta med Apollo et alternativ.

Noen som har vært der og som kan anbefale det? Vurderer å dra til et sted som heter Platanias som ligger langt syd.

Kjempeglad for innspill, for jeg har aldri vært i Hellas.

Fortsetter under...

Jeg og min kjære var på Kreta for 3 år siden, og reiste med Apollo. Vi var også i Platanias. Vi har ikke noe å klage på etter den turen, og var veldig fornøyd. Platanias er vel ikke av de roligeste stedene på Kreta, men vi opplevde ikke noen problemer.

Spør hvis det er noe du lurer på, litt blank på hva jeg kan skrive... God tur, blir gjerne med i bagasjen din...

Jeg og min kjære var på Kreta for 3 år siden, og reiste med Apollo. Vi var også i Platanias. Vi har ikke noe å klage på etter den turen, og var veldig fornøyd. Platanias er vel ikke av de roligeste stedene på Kreta, men vi opplevde ikke noen problemer.

Spør hvis det er noe du lurer på, litt blank på hva jeg kan skrive... God tur, blir gjerne med i bagasjen din...

Jeg vil påstå at Platanias er blant de roligste stedene på Kreta. Sammenlignet med Hersonnisos, Rethymnon og Agios Nikolaus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...