Gå til innhold

Ting man ikke klarer og kaste

Anbefalte innlegg

Noen som har no tips for hva jeg kan si til foreldrene mine sånn at de kan få ryddet opp hjemme?

De har så veldig mye som de ikke trenger som de ikke klarer og bli kvitt.

De bor jo i et fint hus egentlig, men mange av rommene er bare fulle av ting som er stuet vekk.. Ser jo ut som et lager mange steder.

Når de rydder så er det som regel 90% som bare blir flyttet på til et annet rom.

Og alt dette rotet gjør livet dems ganske så sure, blir lissom aldri ferdig med det !ettersom ingenting blir kastet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210741-ting-man-ikke-klarer-og-kaste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

Hehe, ja den ja :-)

Den hjelper bare hvis de -vil- kvitte seg med det da :-)

Men jeg har brukt den litt. Er en rotekopp jeg ;-)

Annonse

Hehe, ja den ja :-)

Den hjelper bare hvis de -vil- kvitte seg med det da :-)

Men jeg har brukt den litt. Er en rotekopp jeg ;-)

Å de vil, krangler jo hvereneste dag om detta rotet.

Men klarer ikke helt og kaste de gammle syltetøy glassene som barne-barna mine engang om 112 år skal arve! ;p

Skjønner dem godt jeg, det er jo fine/fint: glass, bilder, stoler, bord, sofaer, oppvaskmaskiner, bøker, hyller, tøy, kasser, planker badekar og ledninger!

Og mye annet som man kansje engang i fremtiden kunne ha lyst til og fikkle med. Men det funker lissom ikke helt når rotet tar over livet nei ;-]

Kjøpte den boka jeg, takk igjen ;) *krysser fingrene*

Gjest svaksterk

Å de vil, krangler jo hvereneste dag om detta rotet.

Men klarer ikke helt og kaste de gammle syltetøy glassene som barne-barna mine engang om 112 år skal arve! ;p

Skjønner dem godt jeg, det er jo fine/fint: glass, bilder, stoler, bord, sofaer, oppvaskmaskiner, bøker, hyller, tøy, kasser, planker badekar og ledninger!

Og mye annet som man kansje engang i fremtiden kunne ha lyst til og fikkle med. Men det funker lissom ikke helt når rotet tar over livet nei ;-]

Kjøpte den boka jeg, takk igjen ;) *krysser fingrene*

I så fall, så er boka midt i blinken for dem :-)

Den er ganske streng da! ;-) Særlig når det gjelder sånne grunner til å ikke kaste. *humrer*

Uff - akkurat sånn er min mor og :-( Og jeg vet at det ligger i genene..... Er livredd for å bli like ille som henne.

Hun sliter seg helt ut på rotet sittt. Skal alltid rydde, men hun kaster minimalt og flytter rotet fra et sted til et annet. Nå har hun vært pensjonist i halvannet år - og hun har ennå ikke klart å skuffe unna rotet...

Uff - akkurat sånn er min mor og :-( Og jeg vet at det ligger i genene..... Er livredd for å bli like ille som henne.

Hun sliter seg helt ut på rotet sittt. Skal alltid rydde, men hun kaster minimalt og flytter rotet fra et sted til et annet. Nå har hun vært pensjonist i halvannet år - og hun har ennå ikke klart å skuffe unna rotet...

Nei, er ikke lett, man knytter seg så til dissa tingene, liten historie i dem alle!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...