Gå til innhold

kan det være epilepsi?

Gjest jeg lurer egentlig på...

Anbefalte innlegg

Gjest jeg lurer egentlig på...

Hei,

Saken er at jeg kjenner en person, i 40-årene. Hun besvimte og begynte å riste litt. Alt i alt varte det ca. 1 - 2 minutter. Det hele begynte med at hun var kjempe stresset for en ting. Og hadde kanskje ikke hatt nok søvn heller. Hun har også lite blodprosent, viste det seg. Hun fikk da blod på sykehuset.

Det jeg lurer på er, om det var epileptisk anfall?

Hun har aldri gjort sånn før. Har besvimt før, uten å riste. Men hun har alltid hatt jern mangel. Derfor gikk hun på piller. Det siste året hadde hun ikke tatt pillene.

Er det noen som kan si litt om det. Hadde vært kjempe fint om noen kunne ta seg tid til å svare.

Det hele begynte slik at hun ble litt kvalm, følte det litt rart i hodet. Ble svett og besvimte og begynte å riste litt mens hun satt på sofa. Men det varte ikke lenge.

Hun hadde stresset kjempe mye den uken hun besvimte.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210765-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...