Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, det skal nok gå bra det! Gammel vane er vond å vende ;-) Jeg tror det er en av de vanene du ikke skal kjempe mot, bare nyte ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 :-) Han er veldig søt, da :-) Så lenge han ikke er morgengretten, så ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg tror det er en av de vanene du ikke skal kjempe mot, bare nyte ;-) Det skal jeg jammen huske på!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Så lenge han ikke er morgengretten, så ;-) Men han er veldig villig til å la ukjente dolere jage seg bort fra msn, det er en formildende omstendighet, syns jeg :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det skal jeg jammen huske på!! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Men han er veldig villig til å la ukjente dolere jage seg bort fra msn, det er en formildende omstendighet, syns jeg :-) Mulig han er litt underkua? ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Mulig han er litt underkua? ;-) Siden vi har like øyne, så er vel du også utstyrt med et skremmende blikk? http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2898137 Han følte vel blikket mitt via tastetrykkene, hehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg satser på at mrxx kommer tidlig i dag :-) Han må pent bli hele natten også, siden det blir tre netter til neste gang. Så jeg håper jeg ikke sliter han helt ut for deg, amber! Som han sier over her, så er han fit for fight igjen, så jeg tror nok han vil innfri neste natt også, hehe. Selv om du sikkert ikke lar ham slippe før du er 100% fornøyd. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Som han sier over her, så er han fit for fight igjen, så jeg tror nok han vil innfri neste natt også, hehe. Selv om du sikkert ikke lar ham slippe før du er 100% fornøyd. *s* "Selv om du sikkert ikke lar ham slippe før du er 100% fornøyd." Nei, jeg kjenner at jeg er kravstor i kveld... Nå er det slutt på å behandle ham som et persilleblad :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Nå blir vel lurulf mer enn fornøyd idag, men jeg er veldig klar over at det er min tur imorgen. Og har ikke tenkt å vente lenger enn nødvendig, hehe. Døgnet mitt skal utnyttes til fulle. *S* Hehe, tenker nok at du ikke kaster bort tiden. Jeg skal forsøke å trene litt i morgen for første gang etter skaden, så går det bra så får du en nytrent kropp på besøk:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Holder for øynene og slår av høreapparata!! Hehe det får du gjøre, men lukk øynene også, jeg kan være veeeeldig sint når jeg en gang blir sint. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Siden vi har like øyne, så er vel du også utstyrt med et skremmende blikk? http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2898137 Han følte vel blikket mitt via tastetrykkene, hehe. Hehe, godt mulig ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hehe det får du gjøre, men lukk øynene også, jeg kan være veeeeldig sint når jeg en gang blir sint. *gulp* 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 *gulp* Ingen fare, er svært sjeldent rasende, men da er jeg det til gangs også 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hehe, tenker nok at du ikke kaster bort tiden. Jeg skal forsøke å trene litt i morgen for første gang etter skaden, så går det bra så får du en nytrent kropp på besøk:-) *venter i sitrende forventing* ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg satser på at mrxx kommer tidlig i dag :-) Han må pent bli hele natten også, siden det blir tre netter til neste gang. Så jeg håper jeg ikke sliter han helt ut for deg, amber! Kommer tidlig, men kommer ikke for fort:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 "Selv om du sikkert ikke lar ham slippe før du er 100% fornøyd." Nei, jeg kjenner at jeg er kravstor i kveld... Nå er det slutt på å behandle ham som et persilleblad :-) Hehe,........... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Kommer tidlig, men kommer ikke for fort:-) Det høres veldig lovende ut :-)) *Klar* 0 Siter
Gyda Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 "M.A. ser jeg har egen avtale med presten og kirketjeneren, så vi unngår høylytt krangling. Kan ikke krangle og være prektige samtidig ;-P" Jepp! Jeg vet ikke helt om de vet om den avtalen, men shit la gå.. Kirketjeneren har i alle fall personlig tilbudt sine tjenester til meg i tillegg til deg, M.Angelica. (Og jeg greier meg med ham i tillegg til agurkstellet.) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Kirketjeneren har i alle fall personlig tilbudt sine tjenester til meg i tillegg til deg, M.Angelica. (Og jeg greier meg med ham i tillegg til agurkstellet.) Den er grei vettu. Da blir det kun meg og presten de kveldene det gjelder;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.