Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)
Skrevet

hvorfor skal det være så bra å rulle på gulvet når man slanker seg ? Med rulle mener jeg rulle kroppen 360 grader rundt.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette var nytt for meg.....

*s*

*s*

Hvor har du hørt dette??

Gjest (Anonymous)
Skrevet

*s*

Hvor har du hørt dette??

Hei !

Leste nemlig en gang at Eivor Øvrebø (tror det var henne) fortalte sine modellaspiranter at dette var noe de skulle gjøre når de skulle slanke seg.

Må bare understreke at dette IKKE var nok en artikkel om tynne modeller som slanker seg !!

Skrevet

Hei !

Leste nemlig en gang at Eivor Øvrebø (tror det var henne) fortalte sine modellaspiranter at dette var noe de skulle gjøre når de skulle slanke seg.

Må bare understreke at dette IKKE var nok en artikkel om tynne modeller som slanker seg !!

?????????????????????????????

Annonse

Gjest cilla
Skrevet

?????????????????????????????

Bare no tull spør u meg!

Skrevet

Sikkert et stygt rykte plantet av tynne folk for å plage de som ikke er fullt så tynne :-) På linje med at du ikke kan drikke lettbrus og samtidig miste fett...

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog
Skrevet

Hei

Jeg har aldri hørt at det skal være spesielt bra å rulle på gulvet når man slanker seg. Dette er nok en myte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...