Gå til innhold

Brukte truser til salgs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde ikke gått med samme truse i en måned uansett hvor mye jeg fikk solgt de for...

Tror ikke hun skal bruke trusen i en måned.

Hun mener vel at man kan abbonere på trusene hun har brukt i løpet av en måned.

Hun har todagers truser så sånn ca 15 truser pr måned vil det bli å da kan jo flere abbonere og hun tjener seg litt gryn. fy og æsj.

Sammen truse en måned blir jo bare 300 kroner så det er ikke det hun mener tror jeg.

Tror ikke hun skal bruke trusen i en måned.

Hun mener vel at man kan abbonere på trusene hun har brukt i løpet av en måned.

Hun har todagers truser så sånn ca 15 truser pr måned vil det bli å da kan jo flere abbonere og hun tjener seg litt gryn. fy og æsj.

Sammen truse en måned blir jo bare 300 kroner så det er ikke det hun mener tror jeg.

Åh, skjønner. Eller.. =p

Jeg tror nok den største interessent gruppea til denne unge kvinnen, vil være menn.;-)

For meg er skittentøy kun skittentøy. Ikke ekkelt, men ikke reint.

Helt klart at det kan innholde feromoner som kan påvirke hjernen.

Fra en opphisset kvinne kommer en lukt som jeg kan "føle på meg", men liksom ikke dirakte lukte. Et par ganger har jeg vært på besøk hos folk om helt klart har fått seg en runde kos like før. Lukten avslører, og lgger i hele huset... jeg ror de er renslige, men at sekretet inneholder noe.

Fetisjister kalles de som ser noe ophissende i det derre trusegreiene. Er de først fetisjister, så kan alt gå an.

Det er mange som tenner på bandasjer og gipsa lemmer, sko og føtter.

Annonse

• 11 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...