Gå til innhold

Pokker så irriterende Grete Roede pop-up!!


carma

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Tror webbis er på ferie...

Eller kanskje alle avspaserer, siden det var så enorm webbis-aktivitet her for et par dager siden. Da jobbet jo tydeligvis alle på spreng :-p

Jeg velger å tro at det er Roede som har hacket seg inn og satt i stand dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    7

  • hare1365380455

    3

  • mariaflyfly

    2

  • favn

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg har vært å handlet de siste julegavene i dag!

Gleder meg til jul å få gidd litt av de ;)

Fikk du kjøpt gaven til din kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

*himle* Verden er full av idioter...

Jaja, det blåser vel over :-)

Kunne kanskje valgt en litt vennligere tone i klagen min her jeg, da *sparke i bakken*

Du er ikke allvitende, du heller :-)

Ikke godt å få med seg alle stormene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Fikk du kjøpt gaven til din kjære?

Jaaa! Lettet 10 kg etter kjøpet ;)

Det ble det jeg skrev på msn (vet ikke om jeg bør skrive det her, tilfelle han smugtitter) =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jaaa! Lettet 10 kg etter kjøpet ;)

Det ble det jeg skrev på msn (vet ikke om jeg bør skrive det her, tilfelle han smugtitter) =D

Jeg husker det du skrev på msn, det blir nok stor suksess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

I følge gutten på Lefdal, så burde han visst bli glad ;)

Gutta boys vet hva som gleder dem :-)

Man pass på så du ikke røper for mye nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Gutta boys vet hva som gleder dem :-)

Man pass på så du ikke røper for mye nå!

Han satt i bilen mens jeg kjøpte gaven, så han vet hvor jeg kjøpte den. Men jeg har forsøkt å legge ut hint som får han til å tro at han får noe helt annet ;)

Var forresten å byttet julegaven jeg fikk med sjefen idag! Kjekt med til gode-lapp, så kan jeg kjøpe meg noe jeg selv vil ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Han satt i bilen mens jeg kjøpte gaven, så han vet hvor jeg kjøpte den. Men jeg har forsøkt å legge ut hint som får han til å tro at han får noe helt annet ;)

Var forresten å byttet julegaven jeg fikk med sjefen idag! Kjekt med til gode-lapp, så kan jeg kjøpe meg noe jeg selv vil ha ;)

Da var det en av de bedre firmagavene, når den kunne byttes!

De jeg får har som regel firmastempel, og da vil ikke butikkene ta dem i retur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Da var det en av de bedre firmagavene, når den kunne byttes!

De jeg får har som regel firmastempel, og da vil ikke butikkene ta dem i retur :(

Det var egentlig en fin gave til over trehundre kr, kjøpt på TilBords. Men jeg hadde det samme fra før av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det var egentlig en fin gave til over trehundre kr, kjøpt på TilBords. Men jeg hadde det samme fra før av =)

Du får pønske ut noe riktig fint som du ønsker deg for den tilgodelappen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Kan noen fortelle litt detaljert hva som skjer og når det skjer? Kommer Grete Roede-side opp i eget vindu? Kan forsikre om at dette ikke er meningen skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Kan noen fortelle litt detaljert hva som skjer og når det skjer? Kommer Grete Roede-side opp i eget vindu? Kan forsikre om at dette ikke er meningen skal skje.

Jeg har ikke opplevd det i dag.

Men i går så poppet det opp et lite vindu med innlogging til Grethe Roede.

De bad om brukernavn og passord, så vidt jeg husker. Så jeg måtte trykke på et [avbryt] tast for at det skulle bli borte.

Det kom hver gang jeg bad om "100 nyeste" eller skiftet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle litt detaljert hva som skjer og når det skjer? Kommer Grete Roede-side opp i eget vindu? Kan forsikre om at dette ikke er meningen skal skje.

Det kom opp en sånn dialogboks, nesten lik som den som kommer når jeg skal logge inn på jobbwebmailen med access, eller hva det heter. Flott forklaring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle litt detaljert hva som skjer og når det skjer? Kommer Grete Roede-side opp i eget vindu? Kan forsikre om at dette ikke er meningen skal skje.

Det ser ut til at problemet løste seg da annonsebanneren på toppen her kom tilbake igjen. En lang stund var ikke annonsen tilgjengelig (sto bare et kryss der) og da poppet denne login-boksen opp hver gang man skiftet forum, trykket på et innlegg/tråd fra 100 nyeste eller gikk tilbake til 100 nyeste igjen.

Virket som om det var en boks for å logge inn og endre ads (her da Grete Roede Ads).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...