Gå til innhold

Ang. Småprat


Chloe

Anbefalte innlegg

Det er, ærlig talt, frustrerende og ikke vite om denne tjenesten kommer tilbake.

Jeg synes vi brukere har fått veldig lite opplysninger om saken.

Hvor lenge skal vi vente på beskjed?

I mellom tiden sitter jeg (og andre DOL'ere!) på chattesteder spredt utover nettet. Ingen garanti for å møte "gamle venner" på en kopp kaffe om morgenen lenger!*sukk*

Har ledelsen/webmaster tenkt å komme med litt informasjon snart?

Det kan da ikke ta så lang tid å "bli enige"? Vi snakker da ikke om et kommunestyre, heller!*skjevt smil*

Utålmodig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chloe - til vår kjære dol-redaksjon finner det interessant å gi oss litt oppdatert informasjon, finner du en god del av oss på http://www.vg.no/snakk - rommet "oss i mellom" :-) (på dagtid fram til ca. 16 bruker det i alle fall være trafikk der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe - til vår kjære dol-redaksjon finner det interessant å gi oss litt oppdatert informasjon, finner du en god del av oss på http://www.vg.no/snakk - rommet "oss i mellom" :-) (på dagtid fram til ca. 16 bruker det i alle fall være trafikk der)

Takk! Jeg vet det.:o)

Men, noen er på "ranglere" og andre er borte totalt. Det er så irriterende å måtte "lete" etter dere.

Jeg vil drikke kaffe på Småprat! Jeg vil ta et glass om kvelden sammen med DOL'erne! Jeg vil vite hvor "alle" er!!!

*trassig tramp i gulvet*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg vet det.:o)

Men, noen er på "ranglere" og andre er borte totalt. Det er så irriterende å måtte "lete" etter dere.

Jeg vil drikke kaffe på Småprat! Jeg vil ta et glass om kvelden sammen med DOL'erne! Jeg vil vite hvor "alle" er!!!

*trassig tramp i gulvet*

;o)

Folket _VIL_ have småprat tilbage.

(og folket er os brugere)

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er fremdeles ikke tatt noen helt endelig avgjørelse om småprat, annet enn at den forblir stengt inntil videre. Skulle det bli slik at småprat blir åpnet igjen, så vil det bli i en annen form enn den gamle. Se Ankers svar på dette tidligere: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=430306

Se forøvrig også det meget gode svaret Singularity ga på det nevnte innlegget. Som forøvrig enda står ubesvart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...