Gå til innhold

Hjelp - har ikke kakeboks!

Anbefalte innlegg

Har laget litt pepperkaker av restene etter pepperkakehuset, og fant nettopp ut at jeg ikke eier en eneste kakeboks. Har funnet en matboks i metall som jeg kan bruke, men den rommer bare halvparten... Har et sånt julekake-glass, konseptet minner vel om norgesglass. Kan det brukes? Ellers er det plastbokser med plastlokk da... Eller skal jeg bare ha de på et kakefat midt på bordet et par uker? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211291-hjelp-har-ikke-kakeboks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte liksom at siden alle kakebokser var laget av metall var det noe magisk med det og det var liksom et "must".

Skal se om jeg orker å reise meg opp og gå ut på kjøkkenet, det tar på å stå i flere timer med kjevla og forkleet altså. Hihi. ;)

Det blir det fine glasset da, det er tegnet julenisser på og greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...