Reg@l Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Stakkars jente... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/22/452919.html 0 Siter
flisa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 det er så en nesten ikke tror det er sant. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Phu!!! Glad jeg har min svigerfamilie, jeg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Neeeei.. dette orker jeg ikke lese, fy faen.... :-( 0 Siter
Goliath Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Av og til synes jeg dødsdommer kunne vært helt uproblematisk. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Og her inne blir det klaget på hvor grusomme vaser svigermor gir bort til jul. Setter litt perspekstiv på ting, denne saken her... 0 Siter
Reg@l Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Og her inne blir det klaget på hvor grusomme vaser svigermor gir bort til jul. Setter litt perspekstiv på ting, denne saken her... Uff ja, jeg skal aldri mer klage på krokodillskinn-rammene jeg får til jul. Det er nok godt ment... 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Uff ja, jeg skal aldri mer klage på krokodillskinn-rammene jeg får til jul. Det er nok godt ment... Ikke sant...du trenger jo ikke å henge dem opp da;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hvor syke i sinnet er det mulig å bli? Nesten sånn at de skulle blitt kastet i fengsel uten betjenter, og og fått smake sin egen medisin. De er nok i bunnen av ranglista blant innsatte også. 0 Siter
Gjest skjønneringenting Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har lest om dette i både norske og engelske aviser. men hvor har hennes slektninger vært oppi dette da ? Ja, jeg kjenner til hjernevasking osv. men hadde dette vært MIN datter..... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Men...det nevnes ikke noe om mannen hennes? Var det den ene av de to sønnene som var gift med henne? Her virker det jo som det er en innfødt psykopati som absolutt burde hindres i å bli ført videre. Den slekten bør fjernes fra genpolen. "............................................" 0 Siter
Gyda Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har aldri skumma så fort gjennom en artikkel noen gang, tror jeg. Jeg orket rett og slett ikke å lese om grusomhetene i detalj. Dette var rett og for j.....! 0 Siter
Reg@l Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Men...det nevnes ikke noe om mannen hennes? Var det den ene av de to sønnene som var gift med henne? Her virker det jo som det er en innfødt psykopati som absolutt burde hindres i å bli ført videre. Den slekten bør fjernes fra genpolen. "............................................" Han som det var bilde av helt nederst på siden var hennes ektemann. 0 Siter
cec5 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jaja, hun slipper jo å ha mere med dem å gjøre nå... 0 Siter
tonie Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Har lest om dette i både norske og engelske aviser. men hvor har hennes slektninger vært oppi dette da ? Ja, jeg kjenner til hjernevasking osv. men hadde dette vært MIN datter..... De løy til familien hennes og sa at hun hadde stukket av med en annen mann. Ettersom jeg har skjønt har de hee tiden nektet henne å ha noe særlig kontakt med familien, så de har sikkert ikke visst hva som foregikk. En forferdelig sak:-( 0 Siter
keinstein Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Og her inne blir det klaget på hvor grusomme vaser svigermor gir bort til jul. Setter litt perspekstiv på ting, denne saken her... Alltid finnes det noen som har det verre, men verre enn denne tror jeg det blir vanskelig å finne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.