Gå til innhold

Tidenes desidert styggeste bil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Reg@l

11

• Lillemus

5

• Prozak

5

• annegunn

4

Mest aktive i denne tråden

Da trenger du (evt. nye) briller...

Nei, briller trenger jeg ikke,- men kanskje noen bilgener?

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan biler ser ut, bare de kjører,- og ikke ser altfor snobbete ut...

Denne du linket til, synes jeg så helt ordinær, kjedelig ut.

Annonse

Setter en hundrelapp på at det er en i din bekjentskapskrets, som du er jævlig sjalu på, som har kjøpt seg en slik, og derfor er du ute etter bekreftelser på at vedkommende har stygg bil.

Det er ikke moro å kjøre rundt i sin 92 modell Toyota, når venner har en slik Peugeot.

Skjønner frustrasjonen din.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Setter en hundrelapp på at det er en i din bekjentskapskrets, som du er jævlig sjalu på, som har kjøpt seg en slik, og derfor er du ute etter bekreftelser på at vedkommende har stygg bil.

Det er ikke moro å kjøre rundt i sin 92 modell Toyota, når venner har en slik Peugeot.

*LOL*

Annonse

Eventuelt sankker vi om en dame med skikkelig bildilla....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...