query Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hei. Jeg har lest en del på sidene deres på doktoronline.no. Å tror jeg har hermorider. Grunnen til jeg tror det er at jeg har VELDIGT/extremt vondt i anus området. Altså åpningen der avføringen kommer ut. Jeg klarer ikke å presse noe ut heller enda jeg er full i både enden å ryggen. Når jeg klarer å presse bittelitt ut så gjør det så vondt at jeg holder på å skremme vekk hele nabolaget her Derfor har jeg ikke vært på toalettet de siste 4 dagene, å er livredd for at det skal komme ut av segselv en dag (tør ikke å tenke på det engang). Evt. Er det noe jeg kan få av legen/apoteket som bedøver anus området øyblikkligt slik jeg kan tømme det som skal ut, til jeg evt får en kur hoss fastlegen min? Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg. Takk Mvh gutt25 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211570-hermorider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.