Gå til innhold

Men hvem fører den jævla pressa?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

I ellos og josefssons får man ofte med sånne elektriske varer gratis når du handler der.(lokketilbud).

Kanskje juicepressa har kommet fra en av disse?

Kanskje? Jeg aner ikke hvor den kommer fra. Det ender vel med at jeg må spørre allikevel! :-I

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

På www.braun.com fant jeg i alle fall Braun-forhandlere i Oslo:

http://www.braun.com/global/wheretobuy/dealerlocator/europe.district.html?country=Norway&districtType=offline&scity=oslo (det er 6 sider med oppføringer der, så det er litt å gå igjennom...)

Du får prøve å ta en ringe-runde... :-)

Takker! :-) Men den har jeg funnet selv, og går jeg videre inn på hjemmesidene til f.eks Jernia står det ingenting om at de fører noe sånt..Hmm! Men, som du foreslår, jeg får ringe litt! Tusen takk for søking!

:-)

Skrevet

Kan du ikke bare spørre den som ga den til deg hvor den er kjøpt? Skyld på at du har den fra før av. ;)

Skrevet

Da jeg jobbet på Jernia hadde vi en eller annen juicepresse fra Braun, mener jeg å huske. Men det er kanskje fire år siden, ikke sikkert de fortsatt har samme sortimentet. Det var en liten butikk, så jeg vil tro at de fleste Jerniabutikkene fører det samme som den. Vi var veldig greie med å bytte varer, spesielt i romjulen.

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke bare spørre den som ga den til deg hvor den er kjøpt? Skyld på at du har den fra før av. ;)

Jo,jeg tror nok jeg spør, men at jeg har den fra før,,vel..det tviler jeg på at han kjøper..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Da jeg jobbet på Jernia hadde vi en eller annen juicepresse fra Braun, mener jeg å huske. Men det er kanskje fire år siden, ikke sikkert de fortsatt har samme sortimentet. Det var en liten butikk, så jeg vil tro at de fleste Jerniabutikkene fører det samme som den. Vi var veldig greie med å bytte varer, spesielt i romjulen.

Kult! :-) Da kontaketer jeg Jernia og hører! Takk for tipset! :-)

Annonse

Gjest Flystripa
Skrevet

Husk at varene som de gir bort ikke finnes i salg da.

Har fått både toastjern og kaffetrakter gratis der å det har de ikke hatt i varesortimentet sitt.

Ja, det var et drittmerke ; Palazzo. Ikke Braun, nei ;)

Skrevet

Jo,jeg tror nok jeg spør, men at jeg har den fra før,,vel..det tviler jeg på at han kjøper..;-)

Ok, du har ei annen presse fra før av, dah! Som funker like bra. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...