Goliath Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/29/453352.html Nok et eksempel som bidrar til at folk flest mister respekten for vårt rettssystem..... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Artig. Følg frivillig med politiet den dagen du har driti deg ut og blitt tatt for en forbrytelse, og få kortere straff enn hva forbrytelsen tilsier siden du velger å ikke være aggresiv. Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Nei, nå leste jeg jaggu feil. Du motsetter deg fengslingen og får strafferabatt. Ok. Hva sier man til sånt? Nei... herregud. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Artig. Følg frivillig med politiet den dagen du har driti deg ut og blitt tatt for en forbrytelse, og få kortere straff enn hva forbrytelsen tilsier siden du velger å ikke være aggresiv. Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra. Som du selv sier så lste du feil, slik at duin første kommentar blir litt feil. Men det interessante er hva du så skriver: "Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra." Og det vil vel de aller fleste være enige i. Og så er det OMVENDT! Er du agresiv så får du strafferabatt!! Er det mulig?? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Som du selv sier så lste du feil, slik at duin første kommentar blir litt feil. Men det interessante er hva du så skriver: "Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra." Og det vil vel de aller fleste være enige i. Og så er det OMVENDT! Er du agresiv så får du strafferabatt!! Er det mulig?? Jeg så det nettopp i avisen. Jeg tror/trodde det var en slags misforståelse eller trykkfeil. Dette kan umulig stemme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Som du selv sier så lste du feil, slik at duin første kommentar blir litt feil. Men det interessante er hva du så skriver: "Det burde naturligvis være omvendt: Er du aggresiv må du sitte inne noen uker ekstra." Og det vil vel de aller fleste være enige i. Og så er det OMVENDT! Er du agresiv så får du strafferabatt!! Er det mulig?? Nei, det er ikke mulig. Sånn sett er det ikke rart jeg leste feil, for det der henger jo til og med mye mindre på greip enn det jeg trodde jeg leste, og det sier litt. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Nei, det er ikke mulig. Sånn sett er det ikke rart jeg leste feil, for det der henger jo til og med mye mindre på greip enn det jeg trodde jeg leste, og det sier litt. Og hva jeg ellers mener om det kan vel leses ut i fra antall skrivefeil i forrige innlegg.... Slik kan det gå når man blir litt vell engasjert:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Akkurat her er det jo snakk om 1 dags rabatt på vareteksfengsling. Norges bruk a varetekt er ikke så mye å skryte av, og har bl.a blitt kritisert av amnesty. Men i prinsippet er det selvfølgelig idiotisk å få kortere fengselsopphold fordi man er idiot. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.