Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg og sambo har snakket om å gifte oss i noen måneder nå, men i går fridde han helt på ordentlig og da skal vi jammen meg gjøre det. Den stakkars sønnen vår skal nå slippe å være et uekte barn hele sitt liv 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer så mye!!! Skulle ønske det var meg. Jeg ventet i hele går, så til slutt fridde jeg selv i dag til frokosten! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer så mye!!! Skulle ønske det var meg. Jeg ventet i hele går, så til slutt fridde jeg selv i dag til frokosten! Fikk du svar? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 *Gråte* Heldige deg! Gratulerer så masse! =D 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer så mye!!! Skulle ønske det var meg. Jeg ventet i hele går, så til slutt fridde jeg selv i dag til frokosten! Så tøft av deg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Grattis!!! :-) Takk Er ingen big deal for meg, men koselig å få et ordentlig frieri allikevel 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Fikk du svar? HVA fikk du til svar, mener jeg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 *Gråte* Heldige deg! Gratulerer så masse! =D Takker og bukker Blir et bittelite bryllup uten kristene tradisjoner og en utekveld med venner senere i år. Gleder meg 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer! For en fantastisk fin måte å avslutte et år og starte et nytt! Dette er tydeigvis tiden for frierier. Det kan love godt for en som er singel! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Takker og bukker Blir et bittelite bryllup uten kristene tradisjoner og en utekveld med venner senere i år. Gleder meg Så koslig =D Dette må diskuteres på msn 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Gratulerer! For en fantastisk fin måte å avslutte et år og starte et nytt! Dette er tydeigvis tiden for frierier. Det kan love godt for en som er singel! Ja, dette skal bli et fint år Forrige nyttårsaften var jeg gravid og tenkte bare at til neste år hadde vi baby. Nå tenker jeg at til neste år, så er sønnen vår over et år... osv... Men la oss krysse fingerene for at dette er året for kjærlighet, for deg også 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 HVA fikk du til svar, mener jeg Hehe, han svarte ja. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Gratulerer! Han bør være glad for at en av dere får ut fingeren, i alle fall 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Gratulerer! Jeg fikk også Ja den gangen jeg fridde, for mange år siden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. GRATULERE!! Du er ei tøff dame =D 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Wow! Grattis! Så kult!:-) Når står bryluppet da? :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Wow! Grattis! Så kult!:-) Når står bryluppet da? :-) I løpet av året. Til sommeren, tror jeg 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hehe, han svarte ja. Og gratulerer til deg også, Åsemor! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.