Gå til innhold

FU: Hvor mye gikk DU opp i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har gått opp noe, men vekta mi har blitt smårar. Den kan vise helt forskjellig tall med få minutters mellomrom.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• morsan

4

• muriel

3

• kaffepiken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har utrolig nok gått ned 2 kilo, men det må sies at jeg ikke er spesielt glad i julemat, altså det er jo godt men jeg overspiser ikke. Det er mye annen mat som er like godt :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har gått opp noe, men vekta mi har blitt smårar. Den kan vise helt forskjellig tall med få minutters mellomrom.

Digitalvekt? På tide å bytte batterier.

Skrevet

Digitalvekt? På tide å bytte batterier.

Ja, den er digital.

Har den batterier som må skiftes? Det har jeg ikke tenkt på. Skal se om jeg klarer å "operere" den.

Takk for tipset.

Gjest betasuppe
Skrevet

Har gått ned 4 kg i desember:)

Julemat er jo nesten vondt.

Annonse

Skrevet

Jeg har gått _ned_ en kilo. Ubegripelig, jeg har spist masse godt. Sjokolade hver dag. Men jeg har ikke trent de siste to ukene, så kanskje det er muskelmasse som har gått tapt.

Gjest bomsideise
Skrevet

Jeg har gått _ned_ en kilo. Ubegripelig, jeg har spist masse godt. Sjokolade hver dag. Men jeg har ikke trent de siste to ukene, så kanskje det er muskelmasse som har gått tapt.

Sånn er jeg også, når jeg spiser mye godteri og lite vanlig mat, så går jeg ned i vekt. Har hørt om kjendiser som bruker det som slankekur å base spise usunt. For noen så greier vel ikke kroppen å ta opp særlig mye næring og går derfor ned da, istedenfor å lagre usunhetene som fett.

Skrevet

Nå har ikke jeg noe greie på styrketrening, men jeg tror ikke du taper muskelmasse så fort.

Skrevet

Nå har ikke jeg noe greie på styrketrening, men jeg tror ikke du taper muskelmasse så fort.

Håper du har rett :o)

Skal tilbake i treningssalen i kveld, er lei slaraffenlivet!

Skrevet

Sånn er jeg også, når jeg spiser mye godteri og lite vanlig mat, så går jeg ned i vekt. Har hørt om kjendiser som bruker det som slankekur å base spise usunt. For noen så greier vel ikke kroppen å ta opp særlig mye næring og går derfor ned da, istedenfor å lagre usunhetene som fett.

Jøss.. Merkelig fenomen. Ja da får jeg finne fram knekkebrød og havregrøt igjen, for jeg vil ikke ned i vekt.

laguna1365380434
Skrevet

Det vet jeg ikke, jeg har ikke veid meg siden i sommer eller noe, så jeg vil ikke finne ut av det selv om jeg veier meg nå heller. Noe må jeg ha godt opp, for jeg har proppet meg verre.

Det blir uansett litt allreight å spise mere hverdagslig igjen for jeg føler meg hvertfall svært sånn mentalt forspist..Men jeg lager nok ikke noe sånn opplegg med ekstra sunn mat og sånn, bare at nå er det slutt på feite kjøtt-ting og sjokolade i enniga. Virkelig!

:-)

Annonse

Skrevet

Ja, den er digital.

Har den batterier som må skiftes? Det har jeg ikke tenkt på. Skal se om jeg klarer å "operere" den.

Takk for tipset.

Høres ut som om det er behov for batteriskifte, ja! :-) Akkurat slik er vekta vår for tiden også, pluss at den "nuller seg ut" kun sier "Low"! ;-)

Og det VET jeg er feil! *knegg*

Skrevet

Høres ut som om det er behov for batteriskifte, ja! :-) Akkurat slik er vekta vår for tiden også, pluss at den "nuller seg ut" kun sier "Low"! ;-)

Jeg tror min er sinnsforvirret.

Skrevet

Det er mest sannsynlig fordi du spiser mindre brødmat. Utrolig mange som legger på seg av hvete...

Skrevet

*LOL*

Jeg har funnet ut at min vekt forandrer "resultat" alt etter som hvor på vekta jeg står. Hvis jeg står med føttene langt ut mot sidene så er jeg lettere enn hvis jeg står med begge bena litt mer inn på vekta. Gjett hvor jeg står når jeg veier meg ;)

Gjest bomsideise
Skrevet

Det er mest sannsynlig fordi du spiser mindre brødmat. Utrolig mange som legger på seg av hvete...

Pleier ikke spise mye brødmat ellers heller, maks 1-2 skiver dagen. Det forandret seg ikke i julen, bare masse fet mat og godteri i tillegg. Lite næring i det vet du, og da legger ikke kroppen min på seg. I min famile er det forresten omvendt med hvete. Mor var radmager til hun sluttet med hvete...

Skrevet

*LOL*

Jeg har funnet ut at min vekt forandrer "resultat" alt etter som hvor på vekta jeg står. Hvis jeg står med føttene langt ut mot sidene så er jeg lettere enn hvis jeg står med begge bena litt mer inn på vekta. Gjett hvor jeg står når jeg veier meg ;)

Ja, det er stas åp lure seg selv! ;-)

Husker min mor alltid skrudde vekta 3 kilo under null før hun gikk på. Da jeg spurte hvorfor svarte hun at vekta viste alltid feil på voksne! *ha ha*

Skrevet

Ja, det er stas åp lure seg selv! ;-)

Husker min mor alltid skrudde vekta 3 kilo under null før hun gikk på. Da jeg spurte hvorfor svarte hun at vekta viste alltid feil på voksne! *ha ha*

Hehehe:)

3 kg på voksne? Det skal jeg huske på neste gang jeg veier meg. Knis!

Mamma har ikke digital vekt, og vekten hennes ser bestandig feil ut. Pilen peker liksom ikke helt på 0. Så det hender at folk bruker og stille på den, og da blir mamma så sur:) Derfor legger hun alltid en 2 kg melpakke på vekta for å forsikre seg om at den er heeelt rett før hun veier seg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...