Gå til innhold

FU: Hvor mye gikk DU opp i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I TV2 er det en som heter Roy Arne Salater. Jeg lurer på om han er vegetarianer.

Hehe! Ja, det vil jeg da tro ...

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• morsan

4

• muriel

3

• kaffepiken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg gikk ikke opp i jula men gikk opp 2 kg på nyttårsaften av kalkunen til Flisa. Det var god fløtesaus det og vi spiste og koste oss i 4 timer.

Skrevet

Hehehe:)

3 kg på voksne? Det skal jeg huske på neste gang jeg veier meg. Knis!

Mamma har ikke digital vekt, og vekten hennes ser bestandig feil ut. Pilen peker liksom ikke helt på 0. Så det hender at folk bruker og stille på den, og da blir mamma så sur:) Derfor legger hun alltid en 2 kg melpakke på vekta for å forsikre seg om at den er heeelt rett før hun veier seg:)

Vi hadde manuell vekt før, og den "flyttet seg selv" hver gang den ble brukt. Jeg fant ut at den var mest pålitelig hvis jeg gjorde følgende HVER GANG: Stilte et par kilo under null og så vred den sakte tilbake til null, hvorpå jeg gikk på den litt sakte, slik at ikke måleskiva "snurret" for fort. *for et styr*

Gjest vektige grunner
Skrevet

Vi hadde manuell vekt før, og den "flyttet seg selv" hver gang den ble brukt. Jeg fant ut at den var mest pålitelig hvis jeg gjorde følgende HVER GANG: Stilte et par kilo under null og så vred den sakte tilbake til null, hvorpå jeg gikk på den litt sakte, slik at ikke måleskiva "snurret" for fort. *for et styr*

Den trenger smøring. Som regel er det også rust. Kjøp en ny.

Skrevet

Den trenger smøring. Som regel er det også rust. Kjøp en ny.

Vi har kjøpt ny for lengst! ;-)

Og nå trenger den batteriskift. *S*

Skrevet

Har ikke gått opp. Men så er jeg ikke så glad i alle slags julekaker heller

Annonse

Skrevet

Har ikke turt å veie meg, men buksene er litt strammere rundt livet igjen. I dag ryddet jeg vekk julegodtet!

Skrevet

Jeg gikk ned, men det var nok fordi jeg spiste frokost, lunsj, middag og kvelds.

Pleier ikke spise annet enn middag =)

Skrevet

Gikk ned og veide meg nå, for første gang siden før jul. Var 2,5 kg mer enn sist, men jeg veier meg alltid om morgenen. Så hadde jeg veid meg i morges i stedet så hadde kanskje ikke forskjellen vært like stor ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg veide før jul, så det å veie seg nå blir meningsløst, men fra og med onsdag skal det trenes!

Skrevet

2 kg, men har tenkt å drite ut en god del av det når jeg endelig kommer meg på do:/

he-he-he, det er noe der ja.. Juleflesket smører ikke nødvendigvis systemet.. :-o

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det vet jeg ikke,men det kjennes ut som jeg har gått opp litt, uten at det plager meg.

Jeg går alltid opp en 2-3 kilo på vinteren og ned igjen om våren.

Det er slik det skal være. Jeg er en frostmort og trenger litt ekstra spekk om vinteren.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg gikk ikke opp i jula men gikk opp 2 kg på nyttårsaften av kalkunen til Flisa. Det var god fløtesaus det og vi spiste og koste oss i 4 timer.

Var det DEG som var hos Flisa, Dorthe!

Heldiggris, det hørtes så koselig ut!

Skrevet

Jeg har ikke veid meg, men jeg tror faktisk jeg har gått ned et par kilo. Har hatt influensa hele jula.

Skrevet

Var det DEG som var hos Flisa, Dorthe!

Heldiggris, det hørtes så koselig ut!

Jepp :o)

Det var koselig....

Skrevet

Ja, den er digital.

Har den batterier som må skiftes? Det har jeg ikke tenkt på. Skal se om jeg klarer å "operere" den.

Takk for tipset.

Jeg skjønte det var noe galt her en gang da jeg veide meg og vekta viste 34.2 kilo.

Kontrollveide med den liljesmale 14-åringen min, som ble påstått å være 112.

Hø hø.

Gjest den ekte noor
Skrevet

he-he-he, det er noe der ja.. Juleflesket smører ikke nødvendigvis systemet.. :-o

Nesten fristende med tarmskylling:p

Skrevet

Har ikke veid meg på mange år, men klærne er romsligere enn før jul, så jeg tror jeg har gått litt ned.

Har forøvrig stort sett jobbet hver eneste natt hele jula...ikke hatt tid til å spise for mye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...