Gå til innhold

hvor gamle var dere når dere var ferdig utdannet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er ferdig nå til våren. da er det en måned igjen til jeg fyller 29. er to -tre år forsinket fordi jeg valgte å dra til utlandet mellom andre og første gym, et år på folkhøyskole og litt psykobabbelshit som har holdt meg ca et-to år tilbake i reel studieprogresjon. når jeg er ferdig har jeg cand.mag og mastergrad

Ferdig å studere blir jeg nok aldri. Har så langt litt over 8 år Høgskole og Universitetsutdanning, og holder fortsatt på og nå er jeg 36.

Den første avsluttede utdanningen(4-årig høgskoleutdanning) ble jeg ferdig med da jeg var 26.

Ble så seint fordi jeg hadde vært utvekslingsstudent et år, tatt et ekstra år utd. på videregående nivå, hadde jobbet et år og bare vært hjemme et år etter at eldstemann ble født(i utlandet) før jeg begynte på høyere utdanning. Fikk også fått 2 barn under den utdanningen uten at det forsinket meg noe.

Annonse

Annonse

Mitt første studie var jeg ferdig med som 21 åring.

Nå er jeg 24 og skal starte på enda et nytt 3-årig studie... og det blir sikkert ikke det siste...

Moren min er passert 50, og var ferdig med sine foreløpig siste studier rett før jul.. (masse videreutdanning gjennom årene)

fei1365380229

Jeg begynte å studere ganske sent. Har 6 års høgskoleutdannelse og var ferdig når jeg var 29 år, men da hadde jeg samtidig fått 3 barn.

Jeg er forresten lektor med opprykk. Heter vel ikke det lenger, noen som vet hva det heter. Mastergrad med opprykk kanskje :)

Gjest maikali

Det er ikke slik lenger at en skal være snarest mulig ferdig utdannet. Noen har alt jobbet i flere år for så å ta utdanning. Jeg er 41 år og har 1 år igjen av en 3 års høgskoleutdanning. Mange svært godt voksne i min klasse over 40 år. Så det blir aldri for sent å utdanne seg skjønner du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...