Gå til innhold

Livredd for GU


Gjest redd-for-GU

Anbefalte innlegg

Gjest .........ghg

Jo tenk, jeg har det, om enn bare med én partner. Kreft er dog bedre enn to ting, nemlig unger og GU.

Gee, you're so empathic and all..

"Kreft er dog bedre enn to ting, nemlig unger og GU."¨

Du mistet vel herved all sympati. Måtte du få kreft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    6

  • jaime

    4

  • emin

    2

  • favn

    2

Mest aktive i denne tråden

"Kreft er dog bedre enn to ting, nemlig unger og GU."¨

Du mistet vel herved all sympati. Måtte du få kreft...

Feil svar. Du skal si "jeg håper du aldri får barn asså! *hylvrælskrik*". Og da ville vi vært helt enige, og du ville få det som du ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hareide

Feil svar. Du skal si "jeg håper du aldri får barn asså! *hylvrælskrik*". Og da ville vi vært helt enige, og du ville få det som du ville.

Herregud, du er ikke bare umoden, du er skikkelig psykis syk du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånn hadde jeg det også. Fikk problemer med sopp og var på legevakten og legen ser plutselig på meg og sier at vi nok må ta en prøve der nede. Å hjelp, da ble jeg nervøs. Men det klødde sånn og jeg visste ikke hva det var og måtte bare ta meg sammen. Legen (en mann) var veldig forsiktig og var ferdig på null komma nix. Så jeg grudde meg ikke så forferdelig neste gang.

Har oppdaget at mannlige leger ofte er mer hensynsfulle og forsiktige enn kvinnelige leger.

Lenge gikk jeg til en mannlig lege som jeg ikke hadde lyst å dele dette med, så da gikk jeg til en privat klinikk. Det funket for meg. Det er fremdeles en ubehagelig og veldig sårbar situasjon når man ligger der med nakent underliv og sprikende bein. Men dette er jo legen veldig obs på. Ofte er det nok en ubehagelig situasjon for legen også. Virker hvertfall slik på min lege. Man må bare prøve å skyve det litt lengre bak i tanke rekken og telle hull i takplaten eller noe annet.

Ta med en venninne som du stoler 100% på som kan holde deg i hånden.

Jeg er enig i at mannlige leger ofte er mer hensynsfulle og forsiktige enn kvinnelige leger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synes Hareide er tåpelig

Herregud, du er ikke bare umoden, du er skikkelig psykis syk du!

Å, beklager da.....at jeg ikke er så moden og voksen og alltvitende som deg.

Og hvem har sagt at jeg er psykisk syk, det har jo ingenting med dette å gjøre. Fatter ikke hvor du fikk det ut ifra.Er du liksom psykolog også nå da, som går rundt og tor du vet hva som er best og hva som er sånn og sånn om personer.

Herregud, jaja.....så er jeg vel barnslig da, men vet du hva.....da er vi 2. Welcome in the club!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg grudde meg også veldig mye til min første gu, men det visste seg å ikke være farlig i det hele tatt! =)

Og jeg HATER å gå til lege, uansett hva det måttte være.

Det er selvfølgelig ikke kult å ligger der i det skarpe lyset å skræve for en ukjent, men det er over på et par min og er ikke vondt.

Tror nok det vil gå helt fint for deg også, du er ikke alene om å grue deg til noe sånt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...