Gå til innhold

dr Moen.med dødt foster i magen!!


Gjest TK

Anbefalte innlegg

Hei,håper du kan hjelpe meg for jeg er i en vanskelig tragisk situasjon!!!

Saken er at jeg har endelig har blitt gravid etter 3 forsøk med ivf metoden. Lykken var helt enorm da testen var positiv. Skulle inn til UL om torsdag og da var jeg eksakt 8 uker.

Gynekologen så ett svært lite foster tilsvarende ca 6 uker.Mest sannsynlig har det dødd,så nå går jeg her da kanskje med ett dødt foster.

Kan det være en sjanse at fosteret lever?? Skal inn på UL

den 17/8 for dobbelsjekk.Legen hadde ikke noe særlig håp,men har du hørt om lignede om at det har godt bra for noen likevel?? Hvis en skulle bli gravid senere er det små sjanser for det samme kan skje igjen?? Jeg er 31 år og har tette eggledere,ellers alt bra!!

Dette bl veldig langt men jeg har det forferdelig nå.

Håper du kan svare meg ganske rask for dette er en uholdbar situasjon å være i!!

Med hilsen TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

mindre enn forventet og ikke har hjerteaktivitet (det ses litt etter 6 uker), er det vel ikke mye håp, er jeg redd, men vent til den neste ultralyd, da vil det bli avklart. Det skulle være gode muligheter ved evt nytt forsøk nå du har vist at du kan bli gravid!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...