spirito Skrevet 6. mars 2001 Del Skrevet 6. mars 2001 Har hatt beinhinnebet. i leggen siden september og har fått foreløpig løpestopp av fysioterapeuten min. Gymlærern vil helst at jeg skal løpe en sånn test vi skal ha til våren (løpe så langt vi kan i 12 min.) Er dette så lurt? Burde ikke gymlærern respektere at jeg ikke bør løpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. mars 2001 Del Skrevet 7. mars 2001 Hei, jo det bør gymlæreren din respektere. Du bør ikke løpe dersom du har belastningsskader i beina som forverres ved løping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 7. mars 2001 Del Skrevet 7. mars 2001 Helsa di må komme foran en Coopertest, den saken er klar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 7. mars 2001 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2001 Helsa di må komme foran en Coopertest, den saken er klar! Det synes jeg også, men gymlærern tror jeg vil snike meg unna...han tar meg ikke på alvor, selv om jeg har et brev der det står at jeg ikke skal løpe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.