Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest alle innleggene dine i denne tråden, og forstår ikke hvorfor du ønsker å bruke en kveld sammen med noen du føler så lite positivt for.

Familie..... De er morsomme også da, helt åpne på snobberiet og de svarte forretningene sine. De byr av drikke og mat, og datteren deres er søt og like gammel som vår.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bb71

20

• jubalong70

3

• amber sun

2

• noldine

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Do-boka av Atle Nielsen. bra bok, absolutt ikke noe for sånne snobber. ha ha ha.

Synes det var en glimrende idè!

Skrevet

Badeskum, såper, kremer, oljer etc i en eller annen SPA-serie?

Hvor kjøper man spa-serie?

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hvem er det som er snobbene her, de eller dere???

Hvorfor orker du å bry deg med hva du skal gi dem, er det viktig? Du sier jo selv at de har alt.

Nei, gi dem noe helt alminnelig, eller som en innsender sa; en gave til Redd barna,eller til noen som faktisk trenger det...

Hadde vært koselig å glede dem, men kanskje jeg må innse at jeg ikke klarer det... Men jeg har fått mange gode ideèr da! Tror jeg skal klare å få til noe hyggelig.

Skrevet

Hehe, de høres ut som skikkelig sjarmerende mennesker. Hvordan kjenner dere dem egentlig?

Familie, mannen min sin selvfølgelig!

hare1365380455
Skrevet

De fikk nymalt kaffe av oss til jul, så det var en god ide! Vi har faktisk snakket om å få tak i et sånt "neger-hode" fra 60-tallet som er sort og med gullring i øret... Men fine såper er ikke så dumt, de har 4 bad så det har de sikkert bruk for, så kan jo kanskje et par fine håndklær være noe... Takk for tips!

Kokebok eller hjemmelaget kake?

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tro det eller ei, de drikker ikke vin!!!!! Ellers ypperlig forslag.

HB? ;)

Skrevet

De bruker jo bare arkitekter og interiørkonsulenter må vite, så jeg tror kanskje ikke det er noe.... Ikke har de hage heller, bare fliser og svømmebasseng, ellers kunne en hagebok vært noe. Men har du forslag til en annen bok, for det er jo alltid hyggelig med bøker!

Det har kommet en ny skikk og bruk bok nå. "Skikk og bruk" av Erik Lundesgaard.

Jeg synes det hadde vært festlig ut i fra hva du har fortalt om dem. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Selger du?????????

Jepp..hvor mye trenger du?

Gjest trultemor25
Skrevet

Kokebok eller hjemmelaget kake?

Hjemmelaga kake synes jeg var en suuper ide!

Gjest trultemor25
Skrevet

Grønne potteplanter. Sånn Japansk minitre, dem er stilige.

Skrevet

Hvor kjøper man spa-serie?

Hmm, det tror jeg du finner ulike steder. Prøv f.eks. på Vita. Selv synes jeg serien med Dødehavssalter er kjempefin (usikker om det regnes som SPA..).

Her jeg bor har vi egen "Badebutikk" som selger slikt. De selger det også i en butikk med baderomsinnredninger. Skeidar har også noe.

Annonse

Skrevet

Orkideblomsterpotte - gjerne med en flott orkide. (Men du ville ikke gi blomster...)

Gavekort.

CD

DVD

Ferskmalt kaffe med god smak.

God te i løsvekt.

Skrevet

Vin?

:-)

Det er min favoritt vertinnegave! :-) Heller det enn alskens pynteting jeg ikke har bruk for eller matvarer jeg ikke rekker å bruke opp!

Skrevet

Egentlig en kjempeidè, men de er av det mer korrupte slaget uten for mye sosial samvittighet. Tror de hadde tatt det som en vits dessverre....

Jeg tror sannelig jeg hadde ledd litt selv av den gaven.

Skrevet

Det har kommet en ny skikk og bruk bok nå. "Skikk og bruk" av Erik Lundesgaard.

Jeg synes det hadde vært festlig ut i fra hva du har fortalt om dem. :)

Hehe....skal jeg våge det tro?

Gjest trysling
Skrevet

Kan ikke fri meg fra å tenke på "fakta på laurdag" sist helg, om bl.a. snobbens hytter når jeg leser dette.

Skrevet

Orkideblomsterpotte - gjerne med en flott orkide. (Men du ville ikke gi blomster...)

Gavekort.

CD

DVD

Ferskmalt kaffe med god smak.

God te i løsvekt.

Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...