Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè!

Den er kanskje litt høyere?

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bb71

20

• jubalong70

3

• amber sun

2

• noldine

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè!

Linken nedenfor skal visstnok være til en "orkideblomsterpotte".

Jeg ante ikke at det fantes egne potter for denslags, og den ene orkideen jeg har hatt kom ikke i slik potte ihvertfall! ;-)

Men jeg tror nok jeg hadde stusset dersom noen kom og ga meg kun en blomsterpotte. Bedre med noe oppi.

http://www.ratjetrading.dk/billeder/8710128.jpg?dum=3292

Skrevet

Linken nedenfor skal visstnok være til en "orkideblomsterpotte".

Jeg ante ikke at det fantes egne potter for denslags, og den ene orkideen jeg har hatt kom ikke i slik potte ihvertfall! ;-)

Men jeg tror nok jeg hadde stusset dersom noen kom og ga meg kun en blomsterpotte. Bedre med noe oppi.

http://www.ratjetrading.dk/billeder/8710128.jpg?dum=3292

Hehe...ja det er sannelig litt stusselig med bare en blomsterpotte! Takk for bilde da, den var vel bare litt smalere og høyrer ser det ut til.

Skrevet

Min kjære kjøpte orkidè til meg når vi fikk lillebror. Da ble han anbefalt å kjøpe med egen blomsterpotte til den. Orkidèene liker nemlig å ha lys på røttene, så potta er gjennomsiktig.

Foreløpig har vi hatt blomsten i 3 mnd, og den har mistet bare 1 blomst. I tillegg har det kommet flere til.

Skrevet

Min kjære kjøpte orkidè til meg når vi fikk lillebror. Da ble han anbefalt å kjøpe med egen blomsterpotte til den. Orkidèene liker nemlig å ha lys på røttene, så potta er gjennomsiktig.

Foreløpig har vi hatt blomsten i 3 mnd, og den har mistet bare 1 blomst. I tillegg har det kommet flere til.

Ser man det! Det fikk jeg jo egentlig lyst til å kjøpe, men kanskje jeg ender opp med å kjøpe den til mannen min. Han kunne fortjent en orkidè nå!

Skrevet

Hehe....skal jeg våge det tro?

Alle møblerte hjem må jo ha en bok om skikk og bruk! Du kan skrive det i kortet :)

Det er en coffee table-bok så det er ikke helt krise. Jeg ga den som julegave til familie som nok må havne i samme katagori som din manns slektninger :) Syntes det passet bra i og med at de ikke har én bokhylle, bare enorme skjermer...

Annonse

Skrevet

Alle møblerte hjem må jo ha en bok om skikk og bruk! Du kan skrive det i kortet :)

Det er en coffee table-bok så det er ikke helt krise. Jeg ga den som julegave til familie som nok må havne i samme katagori som din manns slektninger :) Syntes det passet bra i og med at de ikke har én bokhylle, bare enorme skjermer...

Høres skremmende likt ut, kanskje de allerede har denne boken? Jeg skal spørre om de fikk den til jul!

Skrevet

Ser man det! Det fikk jeg jo egentlig lyst til å kjøpe, men kanskje jeg ender opp med å kjøpe den til mannen min. Han kunne fortjent en orkidè nå!

Da synes jeg du skal kjøpe det til ham!

Skrevet

Høres skremmende likt ut, kanskje de allerede har denne boken? Jeg skal spørre om de fikk den til jul!

De er 23 år. :)

Skrevet

De er 23 år. :)

Da så, disse her har passert 30! Så det finnes flere slike?

Skrevet

Da så, disse her har passert 30! Så det finnes flere slike?

ja, og de formerer seg også! :)

Skrevet

Må jo bare få takke dere alle sammen, dere er jammen flinke til å komme med forslag! Til fredag skal det shoppes, da befinner jeg meg i en større by og sjansen for å finne noe er større enn her i "byen" vår.

Det med kake er kanskje den beste ideèn, men når man skal kjøre en del mil med liten bil og tre barn, så må jeg droppe det.

Takk og takk alle sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...