hare1365380455 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè! Den er kanskje litt høyere? 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè! Linken nedenfor skal visstnok være til en "orkideblomsterpotte". Jeg ante ikke at det fantes egne potter for denslags, og den ene orkideen jeg har hatt kom ikke i slik potte ihvertfall! ;-) Men jeg tror nok jeg hadde stusset dersom noen kom og ga meg kun en blomsterpotte. Bedre med noe oppi. http://www.ratjetrading.dk/billeder/8710128.jpg?dum=3292 0 Siter
bb71 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Linken nedenfor skal visstnok være til en "orkideblomsterpotte". Jeg ante ikke at det fantes egne potter for denslags, og den ene orkideen jeg har hatt kom ikke i slik potte ihvertfall! ;-) Men jeg tror nok jeg hadde stusset dersom noen kom og ga meg kun en blomsterpotte. Bedre med noe oppi. http://www.ratjetrading.dk/billeder/8710128.jpg?dum=3292 Hehe...ja det er sannelig litt stusselig med bare en blomsterpotte! Takk for bilde da, den var vel bare litt smalere og høyrer ser det ut til. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg derimot er ikke særlig snobbete, og aner ikke hva en orkidèblomsterpotte er! Er det noe mer enn en vanlig blomsterpotte? I såfall ville det nok vært en kul ting, så kan jeg be noen andre kjøpe orkidè! Min kjære kjøpte orkidè til meg når vi fikk lillebror. Da ble han anbefalt å kjøpe med egen blomsterpotte til den. Orkidèene liker nemlig å ha lys på røttene, så potta er gjennomsiktig. Foreløpig har vi hatt blomsten i 3 mnd, og den har mistet bare 1 blomst. I tillegg har det kommet flere til. 0 Siter
bb71 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Min kjære kjøpte orkidè til meg når vi fikk lillebror. Da ble han anbefalt å kjøpe med egen blomsterpotte til den. Orkidèene liker nemlig å ha lys på røttene, så potta er gjennomsiktig. Foreløpig har vi hatt blomsten i 3 mnd, og den har mistet bare 1 blomst. I tillegg har det kommet flere til. Ser man det! Det fikk jeg jo egentlig lyst til å kjøpe, men kanskje jeg ender opp med å kjøpe den til mannen min. Han kunne fortjent en orkidè nå! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hehe....skal jeg våge det tro? Alle møblerte hjem må jo ha en bok om skikk og bruk! Du kan skrive det i kortet Det er en coffee table-bok så det er ikke helt krise. Jeg ga den som julegave til familie som nok må havne i samme katagori som din manns slektninger Syntes det passet bra i og med at de ikke har én bokhylle, bare enorme skjermer... 0 Siter
bb71 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Alle møblerte hjem må jo ha en bok om skikk og bruk! Du kan skrive det i kortet Det er en coffee table-bok så det er ikke helt krise. Jeg ga den som julegave til familie som nok må havne i samme katagori som din manns slektninger Syntes det passet bra i og med at de ikke har én bokhylle, bare enorme skjermer... Høres skremmende likt ut, kanskje de allerede har denne boken? Jeg skal spørre om de fikk den til jul! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ser man det! Det fikk jeg jo egentlig lyst til å kjøpe, men kanskje jeg ender opp med å kjøpe den til mannen min. Han kunne fortjent en orkidè nå! Da synes jeg du skal kjøpe det til ham! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Høres skremmende likt ut, kanskje de allerede har denne boken? Jeg skal spørre om de fikk den til jul! De er 23 år. 0 Siter
bb71 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 De er 23 år. Da så, disse her har passert 30! Så det finnes flere slike? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Da så, disse her har passert 30! Så det finnes flere slike? ja, og de formerer seg også! 0 Siter
bb71 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Må jo bare få takke dere alle sammen, dere er jammen flinke til å komme med forslag! Til fredag skal det shoppes, da befinner jeg meg i en større by og sjansen for å finne noe er større enn her i "byen" vår. Det med kake er kanskje den beste ideèn, men når man skal kjøre en del mil med liten bil og tre barn, så må jeg droppe det. Takk og takk alle sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.