Gå til innhold

svar til meg


Gjest en doler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uups, det har jeg ikke tenkt på...

Jeg har selv opplevd å få en annens "svar-til-meg"-liste istedetfor min egen (sagt fra til Webmaster uten at noe har skjedd..).

Selv følte jeg det som jeg snoka, så jeg gadd ikke sjekke om hvem sin liste det var. Idag ser jeg at noen har fått min liste..

Glad jeg ikke pleier å være anonym her inne.. Skikkelig ekkelt for de som skriver anonymt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Uups, det har jeg ikke tenkt på...

Jeg har selv opplevd å få en annens "svar-til-meg"-liste istedetfor min egen (sagt fra til Webmaster uten at noe har skjedd..).

Selv følte jeg det som jeg snoka, så jeg gadd ikke sjekke om hvem sin liste det var. Idag ser jeg at noen har fått min liste..

Glad jeg ikke pleier å være anonym her inne.. Skikkelig ekkelt for de som skriver anonymt :-(

Jeg leser uansett ikke svarene dine. Føles ut som å lese mailene dine det! He he =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser uansett ikke svarene dine. Føles ut som å lese mailene dine det! He he =)

Ja, lukk øya ;-)

Jeg har iallefall mine egne svar-til-meg her også. Ikke sikkert noen har fått din liste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Hvordan utrygt? Du kan jo lese innleggene i forumene også åpent.

Ikke hvis jeg skriver under med et annet nick, feks psykatri, overgrep eller et eller annet. Da er det ikke så kjekt at "alle" får vite om det.

For orden skyld; jeg gjør ikke det. Men det er sikkert andre som gjør det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvordan utrygt? Du kan jo lese innleggene i forumene også åpent.

Klart det er utrygt.

Tenk om du f.eks. kaller deg "misbrukt" inne på overgrepsforumet, og personen får opp svarene til deg, altså svarene du også har skrevet under nicket "misbrukt", og dermed forstår at det er deg?

Det er ikke alle som er like anonyme her inne, og for noen kan noe sånt være full krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan utrygt? Du kan jo lese innleggene i forumene også åpent.

Problemet er at hvis en doler har snakka om et sensitivt tema og underskrevet med et annet nick enn sitt eget, så havner svarene på denne dolerens "svar-til-meg".

Hvis jeg kan lese dennes "Svar-til-meg"-liste, finner jeg jo ut hvilke ulike nick doleren opererer under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis jeg skriver under med et annet nick, feks psykatri, overgrep eller et eller annet. Da er det ikke så kjekt at "alle" får vite om det.

For orden skyld; jeg gjør ikke det. Men det er sikkert andre som gjør det =)

OK.

Datanissen burde få sparken. H*n er sikkert fyllesjuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er utrygt.

Tenk om du f.eks. kaller deg "misbrukt" inne på overgrepsforumet, og personen får opp svarene til deg, altså svarene du også har skrevet under nicket "misbrukt", og dermed forstår at det er deg?

Det er ikke alle som er like anonyme her inne, og for noen kan noe sånt være full krise.

OK. Så ikke sammenhengen, men er det så, da er det dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

OK. Så ikke sammenhengen, men er det så, da er det dumt.

Men du som kan litt data: Hvordan er det mulig at noe sånt skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du som kan litt data: Hvordan er det mulig at noe sånt skjer?

Aner ikke. Programmeringsfeil eller indeksfeil. Det vistt vaklevorne greier. Kanskje et kontrolltegn/kommando ikke blir filtrert fra innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uups, det har jeg ikke tenkt på...

Jeg har selv opplevd å få en annens "svar-til-meg"-liste istedetfor min egen (sagt fra til Webmaster uten at noe har skjedd..).

Selv følte jeg det som jeg snoka, så jeg gadd ikke sjekke om hvem sin liste det var. Idag ser jeg at noen har fått min liste..

Glad jeg ikke pleier å være anonym her inne.. Skikkelig ekkelt for de som skriver anonymt :-(

Uææ? Har det skjedd, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ? Har det skjedd, altså?

Jepp, jeg har opplevd det to ganger og M.Angelica har fått min liste en gang. Dorthe har også opplevd å få en annens svar-til-meg-liste..

M.Angelica har forresten fått mail fra webmaster om at dette skal fikses. Satser på at det har blitt gjort :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har opplevd det to ganger og M.Angelica har fått min liste en gang. Dorthe har også opplevd å få en annens svar-til-meg-liste..

M.Angelica har forresten fått mail fra webmaster om at dette skal fikses. Satser på at det har blitt gjort :-/

Uææææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææ.

Tipper det er mange nervøse dolere rundt omkring nå, ja ;-)

Jeg priser meg lykkelig over at jeg aldri har skrevet under med andre nick enn "togli" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...