Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før bildene på hjemmesiden vises?


Gjest H@ppy

Anbefalte innlegg

Jeg har lagd en side, men jeg lurer på hvor lang tid det tar før bildene vises på hjemmesiden. Lastet den opp sent fredag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Alle bildene som skal inn på brukernes hjemmesider må godkjennes av redaksjonen først, så derfor tar det litt tid. Men jeg vet at det har blitt godkjent bilder idag, så se om de er på plass nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bildene som skal inn på brukernes hjemmesider må godkjennes av redaksjonen først, så derfor tar det litt tid. Men jeg vet at det har blitt godkjent bilder idag, så se om de er på plass nå.

Men hva skjer når jeg skal skrive noe mer på siden og laster den opp på nytt, må bildene godkjennes igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer når jeg skal skrive noe mer på siden og laster den opp på nytt, må bildene godkjennes igjen da?

Så vidt jeg kan se så er adressene til bildene feil, og det er sannsynligvis derfor de ikke vises.

Du må ha med hele bildets adresse i html koden. Er bildene lastet opp på dol sin server?

http://www.doktoronline.no/homepage/nellie

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...