Gå til innhold

Mali i Idol i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Det kan være grunnfag medisin.. Jeg tror man kan ta det uten å ha kommet inn på medisinstudiet, altså kan man ta grunnfaget som et ledd i andre utdannelser.

:-)

Aha, er det sånn det fungerer? Da er det kanskje ikke så rart likevel:-)

Fortsetter under...

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• laguna1365380434

15

• Glimtipper

13

• tonie

7

Skrevet

Hun burde beskyttes mot seg selv.

det har kommet fram at de har en pre-casting før de får ha audition foran de fire dmmerne, og at man helt bevisst velger å sende videre til audition dem som er totalt atlentløse, bare for at de skal drite dem ut og få "bra tv" ut av det.

Ja, det leste jeg også noe om. Jeg synes det begynner å lukte litt av hele opplegget.

Gjest onde laguna
Skrevet

Det er jeg HELT enig! - jeg eide omtrent ikke empati før jeg fikk barn.. Var gjerne kald og følelsesløs som f.eks. laguna :) Det har forandret seg EKSTREMT etter jeg fikk barn - ikke tvil :)

hehehe, takk for den du, den varma! ;-P

Evnen til å skille snørr og barter på den annen side er tydeligvis derimot ikke noe dere får automatisk mere og mere av ettersom sneipene kommer trillene eller?

Jeg må jo bare flire da. Det var jo ikke måte på heller!

Psykopatisk & iskald hilsen fra

laguna1365380434
Skrevet

Opplever du laguna som kald og følelsesløs??

Jeg har nemlig et stikk motsatt inntrykk av henne - hun deler rundhåndet av alt hun har hele tiden, havner stadig i dilemmaer fordi hun ønsker å være god mot andre men av praktiske årsaker ikke får det til - og hun svarer både reflektert og fornuftig her inne uten noen gang å angripe person fremfor sak.

Tusen takk! Det var hyggelig sagt av deg, persille! :-)

At noen faktisk mener at man har mindre empati og følelser kun i kraft av å ikke ha unger, det var både ny..og litt skummel..lesning! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Stående applaus, laguna!

Takker & bukker! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Uten å argumentere med deg/dere forøvrig - jeg har barn, og jeg er ikke enig med deg i denne diskusjonen.

Hadde hun vært 15 skulle jeg kanskje vurdert å være enig - da er hun et barn, men denne jenta er 23, da må man være voksen nok til å ha litt vurderingsevne på hva man utsetter seg selv for.

Jeg sier ikke at jeg synes dommerne har rett i sin oppførsel - men dette er Idol-konseptet, det ville ikke på noen måte blitt underholdning om de ikke hadde oppført seg slik de gjør.

"Hadde hun vært 15 skulle jeg kanskje vurdert å være enig - da er hun et barn, men denne jenta er 23"

Det spiller ingen rolle at jenta var 23, når hun så tydelig ikke var 23 i hodet.

Annonse

Gjest vi barnløse uten meningers rett
Skrevet

Evnen til å skille snørr og barter på den annen side er tydeligvis derimot ikke noe dere får automatisk mere og mere av ettersom sneipene kommer trillene eller?

*ler så jeg nesten tisser på meg - enda jeg har jo ikke født barn en gang så jeg er vel ikke inkontinent*

Heia laguna!

Skrevet

Jeg har både barn og empati, men må tilstå at jeg ikke hadde snev av beskyttertrang for denne Mali.

laguna1365380434
Skrevet

*ler så jeg nesten tisser på meg - enda jeg har jo ikke født barn en gang så jeg er vel ikke inkontinent*

Heia laguna!

;-) Onde, kjipe, følelskalde og uten meningsberettigelse er vi kanskje..- men faen ikke inkontinente! Den skal vi kanskje få..;-) Men bare kanskje, vil jeg tro...

Og takk!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har både barn og empati, men må tilstå at jeg ikke hadde snev av beskyttertrang for denne Mali.

Godt å høre! ;-)

Nå var det ikke slik at jeg akkurat stilte meg på barrierene her for MERE mobbing av noen som helst, jeg forsøkte meg bare med litt synsing om at det kanskje ikke er hovedproblemet for disse menneskene at de kanskje blir erta litt eller mye av Tor Milde.

Derfor er det viktig å påpeke at jeg er barnløs. Og skikkelig ond! ;-)

BØH! ;-)

Skrevet

Godt å høre! ;-)

Nå var det ikke slik at jeg akkurat stilte meg på barrierene her for MERE mobbing av noen som helst, jeg forsøkte meg bare med litt synsing om at det kanskje ikke er hovedproblemet for disse menneskene at de kanskje blir erta litt eller mye av Tor Milde.

BØH! ;-)

Jeg synes innleggene dine her har vært finfine, jeg. Skjønner godt hva du mener.

Skrevet

Godt å høre! ;-)

BØH! ;-)

Hadde jeg vært empatisk, mor og ikke så avstumpet, hadde jeg nok blitt redd av den BØHen...

*ler fortsatt høyt og uhemmet*

PS kan noen skaffe meg nr til hennes designer "Silver"? Jeg ønsker meg ny kjole. Med et slikt antrekk burde jeg kunne bli gravid. Og da er jeg reddet fra min iskalde tilværelse.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes innleggene dine her har vært finfine, jeg. Skjønner godt hva du mener.

Så kult! :-)

Jeg pleier å være mye enig med deg også. Kan ikke huske å vært uenig faktisk.:-)

Du er alltid kul!

Dessuten gjør det meg ikke no om folk mener noe annet, men jeg blir litt imponert over konklusjonene noen ganger!

laguna1365380434
Skrevet

Hadde jeg vært empatisk, mor og ikke så avstumpet, hadde jeg nok blitt redd av den BØHen...

*ler fortsatt høyt og uhemmet*

PS kan noen skaffe meg nr til hennes designer "Silver"? Jeg ønsker meg ny kjole. Med et slikt antrekk burde jeg kunne bli gravid. Og da er jeg reddet fra min iskalde tilværelse.

;-)

Men designeren kan jeg nok ikke hjelpe deg med..Men er det ikke stort sett UTEN kjole man blir gravid da? ;-)

Skrevet

;-)

Men designeren kan jeg nok ikke hjelpe deg med..Men er det ikke stort sett UTEN kjole man blir gravid da? ;-)

Det er vel dette grunnleggende spørsmålet som fortsatt skiller Mødrene fra de iskalde... Klinten fra hveten, so to speak.

Skrevet

Så kult! :-)

Jeg pleier å være mye enig med deg også. Kan ikke huske å vært uenig faktisk.:-)

Du er alltid kul!

Dessuten gjør det meg ikke no om folk mener noe annet, men jeg blir litt imponert over konklusjonene noen ganger!

*titter forsiktig inn i tråden*...jeg er også imponert over konklusjonene her - og hvor feil fokus jeg klarte å få til.

Disse utsagnene fra meg var jo klart høyst subjektive, og dessuten slengt ut i affekt - men i høyeste grad basert på personlig erfaring...

*rygger stille ut igjen* :-)

laguna1365380434
Skrevet

*titter forsiktig inn i tråden*...jeg er også imponert over konklusjonene her - og hvor feil fokus jeg klarte å få til.

Disse utsagnene fra meg var jo klart høyst subjektive, og dessuten slengt ut i affekt - men i høyeste grad basert på personlig erfaring...

*rygger stille ut igjen* :-)

;-)

Nå var det vel sandex, som etter min mening, VIRKELIG hoppet noen konklusjoner og ble personlig, men OK da, du var ikke helt borte du heller..;-P

Men det er kult å mene litt heftig når man mener.. no hard feelings? Hvertfall ingen fra meg!

Skrevet

;-)

Nå var det vel sandex, som etter min mening, VIRKELIG hoppet noen konklusjoner og ble personlig, men OK da, du var ikke helt borte du heller..;-P

Men det er kult å mene litt heftig når man mener.. no hard feelings? Hvertfall ingen fra meg!

Hard feelings er for pyser. ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Dævven for en lang tråd, da gitt! Gleder meg til frædda'n - hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...