Gå til innhold

Mali i Idol i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du Jenny? Hun er nok litt blåst.. og det er Mali og. Hun var jo ute etter den oppmerksomheten hun fikk da... Det sa hun jo selv, så det er ikke noe å synes synd på...

Ja, tror hun het Jenny. Synes synd i begge, jeg. De har liksom misforstått så veldig at jeg får helt vondt av dem. Men jeg kan ikke annet enn å le litt hjemme i sofakroken heller da. Himmel.

Fortsetter under...

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• laguna1365380434

15

• Glimtipper

13

• tonie

7

Skrevet

Ærlig talt, den verste mobberen her er vel deg, som igjen og igjen kaller jenta for forstyrret og ikke helt med. Tror kanskje du må revurdere din påståtte empati her, husk at dette er et nettsted tilgjengelig for alle, også for jenta det gjelder. Og jeg vet hva jeg ville ha blitt mest såret over å få høre..

Ja, jeg er nok en grusom mobber.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg ser på Mali som ei voksen jente, hun er 23 år, hun vet at synginga ikke er hennes sterkeste side, hun prøver seg læll, opptaket er gjort i et nervøst øyeblikk. Hun er _klar over_ at hun kommer til å få så hatten passer - men hun forventer kanskje en smule ros for antrekket?

Dette er ikke noe å hisse seg opp for, men tråden ble artig :) Idol i innledende runder er faktisk veldig underholdende, mye pga sånne innslag.

Det eneste innslaget jeg syntes var forkastelig, var i forrige runde (ifjor). Ei jente dukka opp på audition sammen med sin far - begge virket rimelig korte i nepa, og begge var overbevist om at dattera i huset kom til å komme videre i Idol. Snørr og tårer. De skjønte ikke at 16-åringen ikke eide talent. Det var direkte ondt å se på.

Men Mail, hun er av et annet kaliber. Dette er ikke det siste vi ser av henne, nei ;o)

Skrevet

HVA OM VI BLIR ENIGE ALLE SAMMEN OM Å VÆRE UENIGE???

JA det var en god ide!!

Tåpelig diskusjon, uten nye argumenter!! Kan holde på i et par uker på denne tråden tenker jeg!

Så kjedelig du er da ;-)

Skrevet

Ja, tror hun het Jenny. Synes synd i begge, jeg. De har liksom misforstått så veldig at jeg får helt vondt av dem. Men jeg kan ikke annet enn å le litt hjemme i sofakroken heller da. Himmel.

hehe.. ikke jeg heller!!

jeg er kanskje litt grusom, men jeg syns det er dødsmoro å se på jeg!

men jeg har empati da... men ikke for sånne folk!! de klarer jeg ikke å forstå meg på!

Skrevet

Jeg ser på Mali som ei voksen jente, hun er 23 år, hun vet at synginga ikke er hennes sterkeste side, hun prøver seg læll, opptaket er gjort i et nervøst øyeblikk. Hun er _klar over_ at hun kommer til å få så hatten passer - men hun forventer kanskje en smule ros for antrekket?

Dette er ikke noe å hisse seg opp for, men tråden ble artig :) Idol i innledende runder er faktisk veldig underholdende, mye pga sånne innslag.

Det eneste innslaget jeg syntes var forkastelig, var i forrige runde (ifjor). Ei jente dukka opp på audition sammen med sin far - begge virket rimelig korte i nepa, og begge var overbevist om at dattera i huset kom til å komme videre i Idol. Snørr og tårer. De skjønte ikke at 16-åringen ikke eide talent. Det var direkte ondt å se på.

Men Mail, hun er av et annet kaliber. Dette er ikke det siste vi ser av henne, nei ;o)

"Det eneste innslaget jeg syntes var forkastelig, var i forrige runde (ifjor). Ei jente dukka opp på audition sammen med sin far - begge virket rimelig korte i nepa, og begge var overbevist om at dattera i huset kom til å komme videre i Idol. Snørr og tårer. De skjønte ikke at 16-åringen ikke eide talent. Det var direkte ondt å se på."

Enig, hun syntes jeg synd på...

Annonse

Skrevet

=o

Akkurat som hun med det lange, lyse feite håret. Hva ER det som får de til å stille opp igjen? =O

Er det hun samiske medisinstudenten du mener? Hun er et merkelig menneske! Hun må vel nødvendigvis ha en viss IQ siden hun har kommet inn på medisin, men...Eh. Ja...?:-)

Skrevet

"Det eneste innslaget jeg syntes var forkastelig, var i forrige runde (ifjor). Ei jente dukka opp på audition sammen med sin far - begge virket rimelig korte i nepa, og begge var overbevist om at dattera i huset kom til å komme videre i Idol. Snørr og tårer. De skjønte ikke at 16-åringen ikke eide talent. Det var direkte ondt å se på."

Jeg også! "Men du har jo meg" sa faren når hun kom ut gråtende =/

delphina1365380402
Skrevet

Ja, jeg synes det er både morsomt og på sin plass at dommerne er krasse. Folk vet hva de går til (eller det burde de, i det minste) og det er faktisk lov å ha en smule selvkritikk, både mht sangprestasjoner og antrekk.....

Jenta er 23 år og voksen nok til å tåle å¨få en slik tilbakemelding.

Skrevet

Uff, det var fælt å se på. Stakkars mennesker.

Gjest Muppetshow
Skrevet

Er det hun samiske medisinstudenten du mener? Hun er et merkelig menneske! Hun må vel nødvendigvis ha en viss IQ siden hun har kommet inn på medisin, men...Eh. Ja...?:-)

Studerer medisin? Vet hvem dette kvinnemennesket er, og hun studerer ikke akkurat det, gitt..

Gjest Herregud da, menneske!
Skrevet

Ja, jeg er nok en grusom mobber.

Nei, å ta kritikk er vel helt umulig for deg?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Studerer medisin? Vet hvem dette kvinnemennesket er, og hun studerer ikke akkurat det, gitt..

De sa det i fjor.. Tor Milde nevnte det..

Er det bare tull?

Annonse

Skrevet

Jeg tror faktisk at ens menneskesyn og empati endres ved å få barn.

Ikke nødvendigvis at ens empati ikke var dyp nok i utgangspunktet, men evnen til å kjenne beskyttertrang overfor slike som Mali.

Det laguna skriver om positive tilbakemeldinger er noe jeg ser ganske annerledes på nå som jeg er blitt mor - det å gi ros kontra konstruktiv kritikk, ekan være en uhyre vanskelig balansegang.

Det er jeg HELT enig! - jeg eide omtrent ikke empati før jeg fikk barn.. Var gjerne kald og følelsesløs som f.eks. laguna :) Det har forandret seg EKSTREMT etter jeg fikk barn - ikke tvil :)

Gjest Muppetshow
Skrevet

De sa det i fjor.. Tor Milde nevnte det..

Er det bare tull?

Hun studerer et eller annet innen helsevesenet, men ikke snakk om at hun skal bli lege.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun studerer et eller annet innen helsevesenet, men ikke snakk om at hun skal bli lege.

Okei.. =)

Skrevet

Det er jeg HELT enig! - jeg eide omtrent ikke empati før jeg fikk barn.. Var gjerne kald og følelsesløs som f.eks. laguna :) Det har forandret seg EKSTREMT etter jeg fikk barn - ikke tvil :)

Tuller du nå?

laguna1365380434
Skrevet

...du synes sååå synd på henne, samtidig som du sier det er "helt greit å mobbe sånt"...

Kall meg vanskelig, men jeg forstår overhodet ikke hva du prøver å mene her..?

Jeg synes ikke det var særlig vanskelig jeg..;-) Jeg synes synd på henne fordi ingen i hennes dannende år har giddet å diskriminere hennes innbilte talenter fra hennes eventuelle reelle. Det er dårlig gjort, om det er aldri så velment.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...