Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Røyken
Skrevet

jeg har aldri røyket. gjorde et forsøk for 5 år siden med å røyke for å være litt kul, men det var en fadese

Er det mange av dere som røyker? Hvor ofte røyker dere?

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• muriel

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest 31 år og kvinne
Skrevet

Begynnte å røyke da jeg var 14 år. 20-30 sigaretter daglig.Mer når jeg er på fest.

er nå

Gjest jepp jeg røyker
Skrevet

Røyker. Altfor mange:-)

Kanskje 20 hver dag. Sånn ca. Er 30 røyka siden jeg var 16

Skrevet

Sluttet for fire år siden. Nå synes jeg egentlig det er helt ufyselig, men siden madamen røyker så tålererer jeg det jo :-) (Hun er forøvrig i ferd med å slutte, så det finnes håp.)

"............................................."

Skrevet

Sluttet for fire år siden. Nå synes jeg egentlig det er helt ufyselig, men siden madamen røyker så tålererer jeg det jo :-) (Hun er forøvrig i ferd med å slutte, så det finnes håp.)

"............................................."

Hmmm...god norsk...."tolererer", skulle det være.

"........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg røyker ikke. Så og si ingen av mine venner røyker. =)

Annonse

Gjest Røyken
Skrevet

Hmmm...god norsk...."tolererer", skulle det være.

"........................................."

I følge de nye reglene for det nye språket, så skulle det ikke forundre meg om det var lov å skrive tålerere, og tållerere også...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sluttet for et par år siden. Nå tar jeg noen på fest, dersom noen andre går ut og røyker.

Jeg kan også ta en røyk over en kopp kaffe dersom noen byr, rett og slett fordi det er godt og hyggelig.

Skrevet

Niks. Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Alt for mange i min nærhet har dødd av røyking og det er et forjævlig sykeleie.

I tillegg til at det er dyrt, stinker og ser aldeles forjævlig billig og teit ut.

Skrevet

Nei, jeg røyker ikke. Er vanvittig glad for at jeg aldri begynte!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Niks. Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Alt for mange i min nærhet har dødd av røyking og det er et forjævlig sykeleie.

I tillegg til at det er dyrt, stinker og ser aldeles forjævlig billig og teit ut.

La meg tippe, du er i mot røyking? ;)

Hi hi :D

Skrevet

La meg tippe, du er i mot røyking? ;)

Hi hi :D

Jepp. :o) Må stadig flytte meg når jeg står og venter på bussen. Hvorfor har røykere så vanskelig for å skjønne dette med vindretning og at røyking også utendørs faktisk er jævlig for oss andre? Det er ikke sånn at så fort man stikker snuten utendørs så forsvinner all røyklukt som dugg for sol - den kjennes nemlig utmerket godt både 20 og 30 og 40 meter unna om vinden står rett!

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. :o) Må stadig flytte meg når jeg står og venter på bussen. Hvorfor har røykere så vanskelig for å skjønne dette med vindretning og at røyking også utendørs faktisk er jævlig for oss andre? Det er ikke sånn at så fort man stikker snuten utendørs så forsvinner all røyklukt som dugg for sol - den kjennes nemlig utmerket godt både 20 og 30 og 40 meter unna om vinden står rett!

Det gjør eksos, parfyme, dårlig kroppslukt og generell forurensning også.

Enkelte ting må man bare leve med.

Skrevet

I følge de nye reglene for det nye språket, så skulle det ikke forundre meg om det var lov å skrive tålerere, og tållerere også...

Slett ikke umulig :-)

"...................................."

Skrevet

Det gjør eksos, parfyme, dårlig kroppslukt og generell forurensning også.

Enkelte ting må man bare leve med.

Men når sigarettrøyk selv ute i frisk luft får halsen min til å snøre seg sammen og lungene til å nekte å trekke pusten er det ikke bare så enkelt...

Skrevet

Jeg er en røyker. Driver med nedtrapping.Har røyka ca.15 om dagen og er nå nede i ca.6-7. Røyker bare ute på verandan.

Skrevet

Jeg røyker ikke til hverdags.

Prøver så godt jeg kan å festrøyke, men det er jaggu ikke lett nå for tiden.

Skrevet

Jeg røyker ikke. Nabojenta og jeg stjal en røyk fra mor da vi var 8. Satte oss i steinrøysa bak huset vårt og tente på. ALDRI MER!!!

Og det har jeg holdt. Nå er jeg 35 og det frister definitivt ikke med røyk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men når sigarettrøyk selv ute i frisk luft får halsen min til å snøre seg sammen og lungene til å nekte å trekke pusten er det ikke bare så enkelt...

Nei, det er ikke så enkelt, noe som for enkelte gjelder parfyme og kroppslukt også, og røykere bør selvfølgelig ikke tenne en røyk midt i en busskø, men du snakket om 30-40 meter her, og hvis røyken fra noen som står 20 meter unna plager deg, bør du flytte deg.

Hehe, den skapningen som gikk 30 meter for å be meg stumpe røyken skulle faen meg fått høre til jeg mista stemmen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...