Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun forteller meg dette nå fordi vi har snakket om dette før. Hun har innrømmet tidligere at hun har hatt følelser for han, men da har hun alltid endt opp med å ikke gjøre noe pga barna og sitt forhold vår felles veninne og at hun har et godt ekteskap... men i dag klarte hun ikke å motstå fristelsen lenger...

Jeg er skikkelig skuffet og sint nå, og føler meg klemt mellom barken og veden....

Huff. Jeg håper hun ser hva som kan skje, og kan leve videre med det...

Man må jo regne med å miste mann, barn, vennegjengen, bosted og alt....

Jeg forstår deg godt, og ønsker deg lykke til....med å få "våknet" henne...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tweetybilla

27

• Prozak

16

• ShitDiddelyDo

11

• sheba

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff. Jeg håper hun ser hva som kan skje, og kan leve videre med det...

Man må jo regne med å miste mann, barn, vennegjengen, bosted og alt....

Jeg forstår deg godt, og ønsker deg lykke til....med å få "våknet" henne...

Takk :)

Skrevet

Jeg hadde snakket med han hun er utro med og sagt at hun faktisk forteller det til andre (deg) og om han er fortolig med at flere kan komme til å få vite det....

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Greit nok å beskytte venninner, men ikke i en så så tett situasjon, hvor så mange av dine er involvert"

Jeg er enig i at hun ikke skal beskyttes, men jeg synes man skal beskytte barna her. Så lenge det lar seg gjøre ihvertfall.

Men far bør ha noe han skulle ha sagt i forhold til det med unga. Han bør også ha noe å si i forhold til hvordan han vil håndtere situasjonen. Og hva som er best for unga er ikke nødvendigvis at far og mor holder sammen.

Alltid trist at uskyldige barn skal oppleve faenskap, men sånn er det når vi ikke har muligheten til å tvangssterilisere idioter.

Skrevet

Jeg hadde snakket med han hun er utro med og sagt at hun faktisk forteller det til andre (deg) og om han er fortolig med at flere kan komme til å få vite det....

Takk for godt råd! Får se hva morgendagen bringer, skal iallefall prate med henne igjen og så får jeg se hva som skjer da....

Skrevet

Men far bør ha noe han skulle ha sagt i forhold til det med unga. Han bør også ha noe å si i forhold til hvordan han vil håndtere situasjonen. Og hva som er best for unga er ikke nødvendigvis at far og mor holder sammen.

Alltid trist at uskyldige barn skal oppleve faenskap, men sånn er det når vi ikke har muligheten til å tvangssterilisere idioter.

hehe ja, burde kunne tvangssterilisert begge to nå, så det ikke blir noen unger av dette! DET hadde blitt litt av et sammensurium det...

Enig i at far bør få ha noe å si, men skal snakke med henne igjen imorgen å se hva lurt som kommer fram da først....

Skrevet

Hvis én venninne er utro med samboeren til en annen (god) venninne, så ser jeg ingen annen riktig ting å gjøre enn å fortelle det til den venninnen som blir forsmådd. Alt annet er egoisme for å "beskytte" seg selv.

"..........................................."

Skrevet

Hvis én venninne er utro med samboeren til en annen (god) venninne, så ser jeg ingen annen riktig ting å gjøre enn å fortelle det til den venninnen som blir forsmådd. Alt annet er egoisme for å "beskytte" seg selv.

Jepp, men jeg siden vår felles veninne har et veldig dårlig forhold (ikke overrasket om de bryter opp uansett i nærmeste framtid uavhengig om dette kommer fram eller ikke), så tror jeg faktisk at mannen til hun som er utro, kommer til å bli mest såret over hendelsen... Han er jo også kamerat av elskeren til kona si... :-/ Skulle ønske dette ikke var så j*** innviklet!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, jeg forstår hva du mener.

Men så er det det at forholdet deres i utgangspunktet var bra, og da tenker jeg at det du ikke vet osv.

Heller true henne med å fortelle det og se om hun kommer til fornuft da.

Unger har selvsagt best av å ha begge foreldrene boende hos seg, så lenge forholdet ikke var dårlig i utgangspunktet.

Får mannen vite det nå, blir det ikke bra på noen som helst måte.

Men det er stygt å skjule det for han også. Jeg ville ha visst selv, men det hadde blitt jævlig for ungene, fordi vi ville garantert ha blitt skilt.

Nei huff, det er ikke lett det der.

Husker da jeg var lita så var tanken på at foreldrene mine skulle ha skilt seg, det verste som kunne ha skjedd meg.

Så jeg tror nok ikke hadde røpet noe for mannen hennes enda. Det er for jævlig at det skal gå ut over uskyldige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe ja, burde kunne tvangssterilisert begge to nå, så det ikke blir noen unger av dette! DET hadde blitt litt av et sammensurium det...

Enig i at far bør få ha noe å si, men skal snakke med henne igjen imorgen å se hva lurt som kommer fram da først....

Det finnes ingen unnskyldnig for hva hun har gjort, og hadde jeg vært ham ville jeg vite.

Jeg hadde ikke tilgitt deg dersom jeg ikke hadde fått vite det og også at du visste. Det kan fort komme fram. Jeg hadde sannsynligvis trodd din mann visste. Det hadde gitt meg framtidige problemer med ham også.

Jeg ville aldri holdt tett om det her, uansett hva kvinnfolket forteller deg i morgen.

Hadde hun vært utro med en du ikke kjente, greit nok, hold kjeft. Det ville jeg gjort også. Men i den suppa her ville jeg aldri i verden holdt kjeft.

Unger eller ikke unger, ring på fingeren eller ingen ring, han fortjener å vite hva kona har gjort.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Alt annet er egoisme for å "beskytte" seg selv"

Nei nei, det er jo barn inne i bildet i her.

Hva med dem? Her må alt annet prøves først.

Skrevet

Ja, jeg forstår hva du mener.

Men så er det det at forholdet deres i utgangspunktet var bra, og da tenker jeg at det du ikke vet osv.

Heller true henne med å fortelle det og se om hun kommer til fornuft da.

Unger har selvsagt best av å ha begge foreldrene boende hos seg, så lenge forholdet ikke var dårlig i utgangspunktet.

Får mannen vite det nå, blir det ikke bra på noen som helst måte.

Men det er stygt å skjule det for han også. Jeg ville ha visst selv, men det hadde blitt jævlig for ungene, fordi vi ville garantert ha blitt skilt.

Nei huff, det er ikke lett det der.

Husker da jeg var lita så var tanken på at foreldrene mine skulle ha skilt seg, det verste som kunne ha skjedd meg.

Så jeg tror nok ikke hadde røpet noe for mannen hennes enda. Det er for jævlig at det skal gå ut over uskyldige.

Takk for godt råd! Godt å høre at jeg er enig med de fleste (alle) her om hva som må gjøres og ikke gjøres... er bare så frustrerende at jeg er den eneste som vet noe...

Skrevet

Jepp, men jeg siden vår felles veninne har et veldig dårlig forhold (ikke overrasket om de bryter opp uansett i nærmeste framtid uavhengig om dette kommer fram eller ikke), så tror jeg faktisk at mannen til hun som er utro, kommer til å bli mest såret over hendelsen... Han er jo også kamerat av elskeren til kona si... :-/ Skulle ønske dette ikke var så j*** innviklet!

Det er innviklet, men p.g.a disse kompliserte relasjonene så er det enda mer drittsekkoppførsel det disse to driver med. Hadde det vært meg, så hadde jeg fortalt det til alle de berørte. Og for å si det sånn: I et tilfelle som dette så vil det alltid komme frem før eller siden. Og den som blir såret blir ihvertfall ikke mindre såret over at nære venner har visst om det i lang tid uten å fortelle det.

"............................................"

Skrevet

"Alt annet er egoisme for å "beskytte" seg selv"

Nei nei, det er jo barn inne i bildet i her.

Hva med dem? Her må alt annet prøves først.

Helt uenig. Jeg har ingen tro på at det er katastrofalt for barna at foreldrene får fra hverandre. Slik som disse idiotene holder på, så kommer det til å skje før eller siden uansett. Barn skal tas hensyn til når det gjelder slikt som dette, men ikke så langt at man går på bekostning av seg selv. Det ville være en forbrytesle mot barna, som selvfølgelig blir påvirket av hvordan foreldrene har det.

Skrevet

Det finnes ingen unnskyldnig for hva hun har gjort, og hadde jeg vært ham ville jeg vite.

Jeg hadde ikke tilgitt deg dersom jeg ikke hadde fått vite det og også at du visste. Det kan fort komme fram. Jeg hadde sannsynligvis trodd din mann visste. Det hadde gitt meg framtidige problemer med ham også.

Jeg ville aldri holdt tett om det her, uansett hva kvinnfolket forteller deg i morgen.

Hadde hun vært utro med en du ikke kjente, greit nok, hold kjeft. Det ville jeg gjort også. Men i den suppa her ville jeg aldri i verden holdt kjeft.

Unger eller ikke unger, ring på fingeren eller ingen ring, han fortjener å vite hva kona har gjort.

Takk for råd! Jeg gjør iallefall ikke noe mer med dette i dag... men f*** for en suppe jeg helst skulle vært foruten. Jeg hadde også likt selv å få vite...

Skrevet

Enig med deg, men så har man jo dette med at min sambo er god kamerat med hennes mann og hennes elsker.... da må jeg forklare meg for både den ene og den andre, men vennskapet vårt blir ALDRI som før etter dette! Jeg får vel finne ut om dette er noe som skjer jevnlig først før jeg iallefall sier noe som helst til noen!

"men vennskapet vårt blir ALDRI som før etter dette"

Det gjør det nok ikke. Men det er faktisk ikke din feil i det hele tatt.

"........................................"

Skrevet

Det er innviklet, men p.g.a disse kompliserte relasjonene så er det enda mer drittsekkoppførsel det disse to driver med. Hadde det vært meg, så hadde jeg fortalt det til alle de berørte. Og for å si det sånn: I et tilfelle som dette så vil det alltid komme frem før eller siden. Og den som blir såret blir ihvertfall ikke mindre såret over at nære venner har visst om det i lang tid uten å fortelle det.

du sier noe der...

Skrevet

Du er like sladrete som meg du! :)

Men jeg lot vær å fortelle en sånn sak jeg ble fortalt en gang, jeg ble fly forbannet og jeg forlangte at vedkommende gjorde opp selv - noe h*n gjorde. Det endet med skilsmisse - og nå har begge parter det bra med hver sin nye -heldigvis.

Skrevet

Et vennskap med en slik person hadde raskt blitt avsluttet for mitt vedkommende.

At man kan gjøre feil - ja.

At man ikke angrer og ikke vil innse konsekvensene er en annen sak.

Det siste hadde gjort at jeg hadde sagt takk og farvel til vennskapet - med kortfattet og ærlig forklaring om hvorfor.

"At man ikke angrer og ikke vil innse konsekvensene er en annen sak."

Helt enig. Et feilsteg i fylla e.l. er én ting. Å drive bevisst med dette innenfor så tett knyttede bekjentskaper finnes det overhodet ingen unnskyldning for, og fra min side hade det overhodet ikke vært noen tilgivelse å få.

".........................................."

Skrevet

Du er like sladrete som meg du! :)

Men jeg lot vær å fortelle en sånn sak jeg ble fortalt en gang, jeg ble fly forbannet og jeg forlangte at vedkommende gjorde opp selv - noe h*n gjorde. Det endet med skilsmisse - og nå har begge parter det bra med hver sin nye -heldigvis.

Nei, jeg er ikke sladrete på annet enn slikt som er så viktig som det der. Hvis jeg kjenner et par, og har et godt forhold til begge, så føler jeg meg moralsk ansvarlig for å si i fra hvis jeg får vite noe slikt. Jeg hadde ikke tilgitt en kompis eller en venninne som hadde latt være å fortelle meg det hvis h*n visste noe sånt om min partner.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...