Gå til innhold

Gravid, tannlegeskrekk og katastrofetenner...


carma

Anbefalte innlegg

*hikst*

Jeg syns ikke det gjør like vondt lenger... Tenk hvis det går over? Kan jeg utsette det da?

*sparke*

Selvfølgelig kan du utsette det. Så lenge du gidder. Men det er neppe særlig smart. Og det veit du sjøl også.

Og selvsagt gjør det ikke like vndt lenger, du har jo dytta i deg x antall Pinex forte!

*streng*

Svigerinna mi trodde også man bare kunne overse smertene, så ville det sikkert gå over av seg sjøl. Problemet var bare det at hun var 42 uker gravid, og hadde 3 min mellom veene. Dette viser bare hvor irrasjonelt man kan tenke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    14

  • mariaflyfly

    8

  • hare1365380455

    7

  • libra

    2

Selvfølgelig kan du utsette det. Så lenge du gidder. Men det er neppe særlig smart. Og det veit du sjøl også.

Og selvsagt gjør det ikke like vndt lenger, du har jo dytta i deg x antall Pinex forte!

*streng*

Svigerinna mi trodde også man bare kunne overse smertene, så ville det sikkert gå over av seg sjøl. Problemet var bare det at hun var 42 uker gravid, og hadde 3 min mellom veene. Dette viser bare hvor irrasjonelt man kan tenke... ;)

Hehehe... litt dårlig tidspunkt å leve i fornektelse :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en flott tannlege. Har anbefalt han til ei jeg kjenner med tannlegeskrekk, og hun gråt av takknemlighet etterpå - han var helt fantastisk.

Han har ikke narkose, men driver med litt alternativ behandling på si, slik at han kan berolige/heale deg.. kanskje ikke så interessant for alle, men et greit alternativ hvis man er gravid.

Jeg vil ikke gi deg dårligere samvittighet enn du sikkert allerede har, men det er ganske aggressive bakterier som finnes i munnen. Dype hull kan gjøre at bakterier sprer seg til kjevebeinet - og i verste fall i blodet.

Om du vil ha navnet på tannlegen så gi meg et hint, han holder hvertfall til i Oslo.

Lykke til, uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en flott tannlege. Har anbefalt han til ei jeg kjenner med tannlegeskrekk, og hun gråt av takknemlighet etterpå - han var helt fantastisk.

Han har ikke narkose, men driver med litt alternativ behandling på si, slik at han kan berolige/heale deg.. kanskje ikke så interessant for alle, men et greit alternativ hvis man er gravid.

Jeg vil ikke gi deg dårligere samvittighet enn du sikkert allerede har, men det er ganske aggressive bakterier som finnes i munnen. Dype hull kan gjøre at bakterier sprer seg til kjevebeinet - og i verste fall i blodet.

Om du vil ha navnet på tannlegen så gi meg et hint, han holder hvertfall til i Oslo.

Lykke til, uansett!!

Det var nok han jeg gikk til også!

Heter han I.S.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok han jeg gikk til også!

Heter han I.S.?

Jepp, det gjør han :-) Holder til på Torshov/Sagene.

Hvordan fant du ham? Fornøyd? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det gjør han :-) Holder til på Torshov/Sagene.

Hvordan fant du ham? Fornøyd? :-)

Ja, det er han jeg tenker på også :-)

Det er mange år siden jeg brukte han nå, siden jeg ikke bor i Oslo lengre. Det var svigermor som anbefalte meg han fordi hun mente han virket veldig beroligende. Hun hadde rett og jeg ble kurert for tannlegeskrekken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er han jeg tenker på også :-)

Det er mange år siden jeg brukte han nå, siden jeg ikke bor i Oslo lengre. Det var svigermor som anbefalte meg han fordi hun mente han virket veldig beroligende. Hun hadde rett og jeg ble kurert for tannlegeskrekken :-)

Så utrolig bra. Jeg ble også anbefalt av svigers. Hele samboers familie bruker ham. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra. Jeg ble også anbefalt av svigers. Hele samboers familie bruker ham. :-)

Jepp, samme her! Min nevø ble til og med healet av han og var plutselig ikke glutenallergiker lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme her! Min nevø ble til og med healet av han og var plutselig ikke glutenallergiker lengre....

Hoi, litt av en tannlege!

*mumle i tillegg at jeg slett ikke har tro på slikt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, litt av en tannlege!

*mumle i tillegg at jeg slett ikke har tro på slikt*

Hehe, jeg vet snart ikke hva jeg skal tro selv heller, men gutten ble iallefall frisk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Gå inn på tannlegeskrekk.com , hjemmeside for forening for tannleger og andre som interesserer seg for tannlegeskrekk. Her kan du søke i medlemslisten og finne en nær deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...