Gå til innhold

Medisiner og manglende sexlyst

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke overdådig kåt før heller, men etter jeg begynte på zoloft og zyprexa og solian, har jeg virkelig mistet nesten all sex- lyst. Jeg er jo singel nå, men håper selvfølgelig å finne en partner etterhvert. Men hvordan skal dette gå rent sexuelt? Det forrige forholdet gikk på dunken pga manglende sexintresse fra min side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215176-medisiner-og-manglende-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men tror du seriøst noen holder ut med deg i den tilstanden du tydeligvis er nå?

ja det var jo ett flott svar........

jeg hadde det også slik når jeg gikk på medisiner.

men med en omtenksom dame som brukte tid så gikk det ( noen ganger)

men det er jo to onder da:

mindre sexlyst med medisiner

og mere angst. osv osv osv uten medisiner.

nei jeg tror nok det går bra jeg, snakk med den kommende parneren din og forklar situasjonen så finner dere nok yt av det.

og ikke bry deg om hva den andre skrev her du ;-)

Du har jo skrevet utallige innlegg inn hit om hva som foregår i hodet ditt. Jeg er ikke frekk, bare ærlig.

slå opp i en ordbok på ordet frekk, så vil du nok se det. Men dette er siste gang jeg svarer deg. Ser ikke noen grunn til å svare en person, som ikke engang ikke tør å svare med sitt faste nick.Du som er tilbakestående, har vel ikke så lett med å finne damer selv, så da så.

Annonse

slå opp i en ordbok på ordet frekk, så vil du nok se det. Men dette er siste gang jeg svarer deg. Ser ikke noen grunn til å svare en person, som ikke engang ikke tør å svare med sitt faste nick.Du som er tilbakestående, har vel ikke så lett med å finne damer selv, så da så.

dette er ett sted hvor man kan spørre om råd?

det er ganske dømmende og si hvordan mennesker er pga av spørsmål.

og spør du meg er ennesker med innhold spennende og interesant. det er i alle fall ikke kjedelig og leve med dem.,

så serenity 777 ikke gå ned på den andre kroppen sin sitt nivå, hev hode og la det fare.

du har innehold og er ikke ett kjedelig mennesket. og du spør om ting du lurer på så da er du ute etter kunnskap. dermed sagt ett mennesket som kan få masse kunnskaper.

dette er ett sted hvor man kan spørre om råd?

det er ganske dømmende og si hvordan mennesker er pga av spørsmål.

og spør du meg er ennesker med innhold spennende og interesant. det er i alle fall ikke kjedelig og leve med dem.,

så serenity 777 ikke gå ned på den andre kroppen sin sitt nivå, hev hode og la det fare.

du har innehold og er ikke ett kjedelig mennesket. og du spør om ting du lurer på så da er du ute etter kunnskap. dermed sagt ett mennesket som kan få masse kunnskaper.

takk, jeg vil leve. Jeg lar meg nok ikke provosere av Trokke det, tror jeg vet hvem det er alikevel, så den personen er vel ikke helt stabil.

takk, jeg vil leve. Jeg lar meg nok ikke provosere av Trokke det, tror jeg vet hvem det er alikevel, så den personen er vel ikke helt stabil.

det er bra...

lykke til med det du sliter med.

hva slags medisiner er det du går på da? siden du merker det så godt på sex livet ditt

Gjest aner meg også  hvem det er..

Det er bra du ikke bryr deg om det innlegget...

Du virker som er bra fyr!!=)

firebird1365380441

ja det var jo ett flott svar........

jeg hadde det også slik når jeg gikk på medisiner.

men med en omtenksom dame som brukte tid så gikk det ( noen ganger)

men det er jo to onder da:

mindre sexlyst med medisiner

og mere angst. osv osv osv uten medisiner.

nei jeg tror nok det går bra jeg, snakk med den kommende parneren din og forklar situasjonen så finner dere nok yt av det.

og ikke bry deg om hva den andre skrev her du ;-)

Lamictal har gitt meg veldig lysten på sex...så medikamenter virker tydeligvis veldig ulikt på det med lysten på sex.Har forresten hørt at mange ssri og antipsykotika kan gi mindre sexlyst.Kanskje du kan lese i felleskatalogen om det finnes andre piller som ikke gir mindre sexlyst som bivirkning?

Annonse

Gjest nedenå

Jeg har alltid vært veldig opptatt av sex og er nok over gjennomsnittet kåt til å være dame. Men for noen år siden gikk jeg på seroxat og mistet fullstendig evnen til å få orgasme. Ønsket om sex var der fortsatt men jeg ble fryktelig frustrert over å ikke få orgasme, dermed sluttet jeg med medisinen. Nå er jeg på nytt havnet ned i depresjonsgrøfta og er full av angst, men det frister lite å starte med antidepressiva da det kan se ut som de fleste merkene gir denne bivirkningen. Har noen erfaring med merker som ikke gir den bivirkningen vil jeg gjerne få et tips.

Gjest Merkelig, du

Jeg har alltid vært veldig opptatt av sex og er nok over gjennomsnittet kåt til å være dame. Men for noen år siden gikk jeg på seroxat og mistet fullstendig evnen til å få orgasme. Ønsket om sex var der fortsatt men jeg ble fryktelig frustrert over å ikke få orgasme, dermed sluttet jeg med medisinen. Nå er jeg på nytt havnet ned i depresjonsgrøfta og er full av angst, men det frister lite å starte med antidepressiva da det kan se ut som de fleste merkene gir denne bivirkningen. Har noen erfaring med merker som ikke gir den bivirkningen vil jeg gjerne få et tips.

Så du vil heller være dypt deprimert enn å ikke kunne få orgasme? Ehh, okey..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...