Carina82 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Du mener krysset ved Bakås du da? Nei, jeg er ikke Dørum, men en av de nærmeste naboene:-) Skolen ja, husket ikke hva den het... Bor du kanskje i de første blokkene etter Dørum der? Skal ikke si så mye om gatenavn og sånn jeg... Faen, føler meg som den stalkeren her, jeg... 0 Siter
Carina82 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Ned den bratte bakken til Munkebekken? Nei, under motorveien 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Skolen ja, husket ikke hva den het... Bor du kanskje i de første blokkene etter Dørum der? Skal ikke si så mye om gatenavn og sånn jeg... Faen, føler meg som den stalkeren her, jeg... Ja, terr.blokka nærmest Dørum, og du på H.......n? 0 Siter
Carina82 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Ja, terr.blokka nærmest Dørum, og du på H.......n? Jepp! Rett ved siden av bussholdeplassen omtrent. Da kjenner jeg noen av naboene dine! Og hvem vet, kanskje jeg egentlig vet hvem barna dine er (sånn aldersmessig liksom). Tror nok ikke jeg vet hvem du er, men man vet jo aldri... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jepp! Rett ved siden av bussholdeplassen omtrent. Da kjenner jeg noen av naboene dine! Og hvem vet, kanskje jeg egentlig vet hvem barna dine er (sånn aldersmessig liksom). Tror nok ikke jeg vet hvem du er, men man vet jo aldri... Alder: 17, 27 og 29. Står ofte på den bussholdeplassen, liker ikke T-banen så tar bussen i stedet. Dette er spennende....:-) 0 Siter
Carina82 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Alder: 17, 27 og 29. Står ofte på den bussholdeplassen, liker ikke T-banen så tar bussen i stedet. Dette er spennende....:-) Bussholdeplassen hvor 402 og 414 går, ikke sant? Ja, mye mulig jeg vet hvem de er, jeg er 23 selv. Vært mye på stallen og klubben og steinen og sånn tidligere... Og en del på den lille basketbanen på skansen, bak 22-blokken Dette var morro! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Bussholdeplassen hvor 402 og 414 går, ikke sant? Ja, mye mulig jeg vet hvem de er, jeg er 23 selv. Vært mye på stallen og klubben og steinen og sånn tidligere... Og en del på den lille basketbanen på skansen, bak 22-blokken Dette var morro! Ja, mener den holdeplassen hvor 402 og 414 går. Verden er ikke stor....! Lurer på hvem du kjenner her jeg....jeg har bodd her siden det var nytt i 1982 så kjenner jo en del, vet ihvertfall hvem folk er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.