Gå til innhold

psykologer med driftstilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen oversikt over psykologer (gjerne i Stavanger-regionen) med drifttilskudd?

Slitsomt å skla ringe til allesammen, spes når det virker som at de fleste ikke har noe tilskudd...

Skrevet

takker :)

Omg, 1 års venteliste hos alle jeg har fått svar hos... :-(

jeg vil råde deg til uansett så sette deg opp på den lista. Da ser de at du virkelig er motivert for behandling, og at du har stå på vilje, som ønsker å stå på en liste selv om det tar ett år

Dessuten kan det skje ting underveis, at pasienter slutter, nye skal inn. Og hvis du da skriver et tydelig brev om hva du ønsker og når det passer for deg med timer, så kan det godt hende at du kommer inn i systemet før.

ikke gi deg ihvertfall. Det er slitsomt, men jeg tror nok at du får treff til slutt

Skrevet

jeg vil råde deg til uansett så sette deg opp på den lista. Da ser de at du virkelig er motivert for behandling, og at du har stå på vilje, som ønsker å stå på en liste selv om det tar ett år

Dessuten kan det skje ting underveis, at pasienter slutter, nye skal inn. Og hvis du da skriver et tydelig brev om hva du ønsker og når det passer for deg med timer, så kan det godt hende at du kommer inn i systemet før.

ikke gi deg ihvertfall. Det er slitsomt, men jeg tror nok at du får treff til slutt

Har satt meg opp på noen lister. Men vurderer en privat, han skal ha 600 kr timen. Skal muligens gå til han noen ganger, og for å se om gruppeterapi kan være noe for meg. Da blir det halve prisen.

Skal mere til enn noen ventelister for å knekke meg ;-)

Skrevet

Har satt meg opp på noen lister. Men vurderer en privat, han skal ha 600 kr timen. Skal muligens gå til han noen ganger, og for å se om gruppeterapi kan være noe for meg. Da blir det halve prisen.

Skal mere til enn noen ventelister for å knekke meg ;-)

jeg begynte også hos en privat, som hadde noe driftstilskudd ved siden av. etter noen måneder fikk jeg komme inn på dagtid og kunne da betale vanlig egenandel.

Så det kan også være veien å gå, selv om det blir noen ekstra kroner. Det viktigste er jo helsa.

Men stå på!! Bra du ikke gir deg. Lett å bli knekt når man får avslag etter avslag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...