Hekta Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Finnes det noen oversikt over psykologer (gjerne i Stavanger-regionen) med drifttilskudd? Slitsomt å skla ringe til allesammen, spes når det virker som at de fleste ikke har noe tilskudd... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 http://www.helse-vest.no/sw15197.asp 0 Siter
Hekta Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 http://www.helse-vest.no/sw15197.asp takker Omg, 1 års venteliste hos alle jeg har fått svar hos... :-( 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 takker Omg, 1 års venteliste hos alle jeg har fått svar hos... :-( jeg vil råde deg til uansett så sette deg opp på den lista. Da ser de at du virkelig er motivert for behandling, og at du har stå på vilje, som ønsker å stå på en liste selv om det tar ett år Dessuten kan det skje ting underveis, at pasienter slutter, nye skal inn. Og hvis du da skriver et tydelig brev om hva du ønsker og når det passer for deg med timer, så kan det godt hende at du kommer inn i systemet før. ikke gi deg ihvertfall. Det er slitsomt, men jeg tror nok at du får treff til slutt 0 Siter
Hekta Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 jeg vil råde deg til uansett så sette deg opp på den lista. Da ser de at du virkelig er motivert for behandling, og at du har stå på vilje, som ønsker å stå på en liste selv om det tar ett år Dessuten kan det skje ting underveis, at pasienter slutter, nye skal inn. Og hvis du da skriver et tydelig brev om hva du ønsker og når det passer for deg med timer, så kan det godt hende at du kommer inn i systemet før. ikke gi deg ihvertfall. Det er slitsomt, men jeg tror nok at du får treff til slutt Har satt meg opp på noen lister. Men vurderer en privat, han skal ha 600 kr timen. Skal muligens gå til han noen ganger, og for å se om gruppeterapi kan være noe for meg. Da blir det halve prisen. Skal mere til enn noen ventelister for å knekke meg ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Har satt meg opp på noen lister. Men vurderer en privat, han skal ha 600 kr timen. Skal muligens gå til han noen ganger, og for å se om gruppeterapi kan være noe for meg. Da blir det halve prisen. Skal mere til enn noen ventelister for å knekke meg ;-) jeg begynte også hos en privat, som hadde noe driftstilskudd ved siden av. etter noen måneder fikk jeg komme inn på dagtid og kunne da betale vanlig egenandel. Så det kan også være veien å gå, selv om det blir noen ekstra kroner. Det viktigste er jo helsa. Men stå på!! Bra du ikke gir deg. Lett å bli knekt når man får avslag etter avslag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.