Gjest kaulon Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Er det bra å løfte 100kg i benkpress når du er 16 år og veier 70kg? 0 Siter
Synch Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Jeg veit at du veit det er bra.. hehe, alle 16 åringer veit det! 0 Siter
supermannen Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 bob,bob,bob.. helt ok.. men supermann tok mere!!, men det ligger jo i navnet. Ikke glem de andre musklene også, selv om benk er en "presisjeøvelse". 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Hei, ja, det synes jeg er veldig bra. 0 Siter
Sprinter_86 Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 er de du kaulon som tar 100 kg?? de høyres veeldi bra ut.. er sjølv 14 1/2 år,rundt 65-67 kg og tar 5ganger60kg. ikkje så bra skulle eg tru. 0 Siter
Muscular Skrevet 10. mars 2001 Skrevet 10. mars 2001 er de du kaulon som tar 100 kg?? de høyres veeldi bra ut.. er sjølv 14 1/2 år,rundt 65-67 kg og tar 5ganger60kg. ikkje så bra skulle eg tru. Hei. Jo, det vil jeg si er meget bra. Du er svært ung og 60*5 er veldig bra i forhold til din alder. Vil tro maksløftet ditt ligger på nærmere 70 kg. (Det du klarer å løfte 1-2 ganger) Hilsen 0 Siter
Gjest dorian yates Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Det er meget bra!!! Hei! jer er 18 og tar 150 kg i benken. Har aldri brukt noen form for doping, og vil vise verden at det går an å bli sterk uten dop. konkurransevekten min er på 70kg. har tatt 6 reps på 135kg. Er dette bra. blir jevnlig testet av nsf(dopingkontrollen) har aldri testet positivt. I det siste har jeg hatt smerter i begge skuldrene. senebetennelse? har hatt det før. går det aldri over..... Husk: Doping ødelegger kroppen!!! -No pain, no gain- the master 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Hei! jer er 18 og tar 150 kg i benken. Har aldri brukt noen form for doping, og vil vise verden at det går an å bli sterk uten dop. konkurransevekten min er på 70kg. har tatt 6 reps på 135kg. Er dette bra. blir jevnlig testet av nsf(dopingkontrollen) har aldri testet positivt. I det siste har jeg hatt smerter i begge skuldrene. senebetennelse? har hatt det før. går det aldri over..... Husk: Doping ødelegger kroppen!!! -No pain, no gain- the master Hvis du løfter 150 kg godkjent i benken som 18 åring og har en konkurransevekt på 70 kg, ja da vil jeg si at du har ett enormt taltent iforhold til å kunne gjøre det bra i styrkeløft! 0 Siter
Synch Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei! jer er 18 og tar 150 kg i benken. Har aldri brukt noen form for doping, og vil vise verden at det går an å bli sterk uten dop. konkurransevekten min er på 70kg. har tatt 6 reps på 135kg. Er dette bra. blir jevnlig testet av nsf(dopingkontrollen) har aldri testet positivt. I det siste har jeg hatt smerter i begge skuldrene. senebetennelse? har hatt det før. går det aldri over..... Husk: Doping ødelegger kroppen!!! -No pain, no gain- the master Da er du den sterkeste 18 åringen i verden i benk nå, med eller uten dop, hvis vekta di er 70kg. Om du snakker sant..=) 82 eller 83 mod? 0 Siter
Gjest Mr_Mister Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei! jer er 18 og tar 150 kg i benken. Har aldri brukt noen form for doping, og vil vise verden at det går an å bli sterk uten dop. konkurransevekten min er på 70kg. har tatt 6 reps på 135kg. Er dette bra. blir jevnlig testet av nsf(dopingkontrollen) har aldri testet positivt. I det siste har jeg hatt smerter i begge skuldrene. senebetennelse? har hatt det før. går det aldri over..... Husk: Doping ødelegger kroppen!!! -No pain, no gain- the master "pffffth!!" det er alt jeg har å si... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.