Gjest litt her og litt der Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg må lufte noe hyggelig og noen bekymringer her. Jeg er veldig glad for tiden, jeg har fått ny jobb, og jeg har det veldig bra der.Det er bare helt utrolig hvordan jeg har kommet meg, etter at jeg kom ut i jobb. Alle rundt meg kommenterer det. Men jeg klarer ikke la være å bekymre meg. For jeg er redd for at jeg ikke skaltrives der etter en tid. Jeg har alltid vært sånn. trives første halvår, dermed mistrives jeg, og tenker at jeg ikke passer inn, at de andre er lei meg osv.. Noen andre som har det slik? Til høsten skal jeg kanskje tilbake på skolebenken, men jeg er livredd! Tenk om jeg ikke finner meg tilrette. Tenk om jeg velger feil utdanning, tenk om jeg ikke rker å jobbe på det feltet likevel. Tenk om jeg går lei etter kort tid. ' Jeg har aldri turt å satse på noe langvarig tidligere, fordi jeg vet hvordan jeg er. Mine nærmeste synes dette er en dårlig egenskap.Jeg vet ikke hvorfor jeg har det slik, men det er nå sånn det er. Jeg tror det kan være prestasjonsangst. Hvis jeg satser på en utdanning/yrke så _må_ jeg liksom gjøre det perfekt. Og jeg _må_skli inn i miljøet der. Mens nå kan jeg hoppe hit og dit og være "ny" Som nyansatt er det lov å gjøre noe dumt, noe feil osv... Det kjennes så trygt Noen andre som også har noe tanker rundt dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215668-jobber-litt-her-og-der-og-finner-meg-ikke-tilrette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg tror det er mange som har det slik i mer eller mindre grad i ung alder. Er nok en prosess du må igjennom på veien til å "finne seg sjæl" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/215668-jobber-litt-her-og-der-og-finner-meg-ikke-tilrette/#findComment-1586151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.