Dory Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Innlegget jeg skrev i dag, ble vel bare oppramsing av tidligere tanker jeg har skrevet. Unnskyld... Skal prøve å ikke gjennta meg selv så mye... Typisk ocd og skulle ha bekreftelse for ALT. Så unnsyld... Ønsker alle en så fin kveld som mulig:) 0 Siter
Gjest mamma 24-7 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Har ikke lest inlegget. Ville bare ønske deg og en fin kveld 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Du har ingen grunn til å unnskylde deg Dory. Vi trenger -alle- bekreftelser innimellom, spesielt når vi strever. Ha en fin kveld du og :-) 0 Siter
Dory Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Har ikke lest inlegget. Ville bare ønske deg og en fin kveld Tusen takk:) Klem, 0 Siter
Dory Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Du har ingen grunn til å unnskylde deg Dory. Vi trenger -alle- bekreftelser innimellom, spesielt når vi strever. Ha en fin kveld du og :-) Tusen takk:) Klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.