Gå til innhold

så ble jeg sykemeldt igjen da..

Anbefalte innlegg

Gjest lille vennina

Og foreldrene mine blir nok veldig skuffa. Min mor som ikke tror på at noen kan lide med mindre at man ser det tydelig utenpå dem, hun sa bare "åja" og var helt ufølsom. Jeg vet at hun tenker at jeg er en svekling. Jeg har ikke turt å si det til min far. Han er så stolt fordi jeg "endelig har fått det til".

Slik sett blir det helt skjevt. Det som er mitt liv, blir ikke mitt allikevel.

Jeg har innsett at jeg kanskje ikke vil få et fullverdig liv.

Nå blir det søkt 50% midlertidig uføre, etter forslag fra aetat. De har jeg også innsett at jeg har forsøkt såpass mye at det ikke er så veldig mye å hente. Men de ser i alle fall at det er muligheter for at jeg kan jobbe 50%. Jeg er tross alt ung ennå..

Og så har jeg bestemt meg for å fortsette på masteren jeg begynte på..Vet ikke om det vil funke i det utrolig vanskelige psykiske situasjonen jeg har havnet i, men men...jeg har jo med min sykemelding sørget for at det har blitt bedre nå.

Føles i alle fall at jeg nå tok det riktige valget.

Jeg ser på mine bekjente og venner..De lever i knallharde jobber, mange lykkes. Mange sier at man ikke har fullverdige liv uten 100% jobb.

En stor del av meg er et arbeidsjern..så får se hvordan det går..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215860-s%C3%A5-ble-jeg-sykemeldt-igjen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...