Gå til innhold

Skjønner ikke helt

Anbefalte innlegg

Gjest MVMVMVM

Vet nesten ikke hvorfor jeg skriver her. Føler meg bare helt rar på en måte.

Er så lei av depresjon, psykdom og alt det der.

Tror jeg har fått reakjoner etter at jeg sluttet på antidepressiva.

Har en enorm aggresjon. Greier ikke å styre meg. Rastløshet, gråter, ler.

Holder på med ett prosjekt. Har vert isolert i en uke nå og bare jobbet. Hører på musikk hele døgnet. Orker ikke verden utenfor.

Går frem og tilbake, jobber, skriver litt, får hyteriske anfall. Orker ikke stelle meg. Orker ikke tenke på mat eller husarbeid.

Vil bare høre musikk og jobbe.

Jeg pleier vanligvis å ta ansvar, men jeg greier det ikke. Eller, denne adferden eller prosjektet er det eneste som er viktig liksom.

Tror ikke psykiatrien kan hjelpe meg heller. Psyken kan bare snakke med meg en gang i mnd. Så det er sikkert ikke så alvorlig, tror kanskje jeg driver å spiller "gal" eller noe, jeg vet faktisk ikke. Men det kjennes nesten ut som om jeg er i ferd med å lage min egen verden på en måte, fortrenger den utenfor.

Kan jeg kanskje ringe poliklinikken og få en prat med psykologen? Hvor langt bør man strekke det liksom.

Eller kanskje jeg heller burde gå en tur...

Tror det har blitt for mye for meg jeg. På en måte har jeg det ganske bra men ser jo at dette ikke holder i lengden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216076-skj%C3%B8nner-ikke-helt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MVMVMVM

Beklager. Dette ser kanskje verre ut enn det egentlig er.

Har noen som ser etter meg her i huset så det går sikkert ikke for langt uansett.

Skjønner at jeg må ringe psyken på mandag.

Dessuten er det sikkert bare meg som setter situasjonen på spissen her.

Gjest lille vennina

Beklager. Dette ser kanskje verre ut enn det egentlig er.

Har noen som ser etter meg her i huset så det går sikkert ikke for langt uansett.

Skjønner at jeg må ringe psyken på mandag.

Dessuten er det sikkert bare meg som setter situasjonen på spissen her.

Det virker som du burde oppsøke mer hjelp, er mitt inntrykk. At omtrent unnskylder deg for å ha skrevet et innlegg, er ikke bra.. Du har lov til å gi uttrykk for frustrasjon over din livssituasjon, jeg synes ditt liv som du lever det i dag er tegn på at ting ikke er som det skal være.

Oppsøk legen din og vær ærlig. Det er mitt råd. Beksriv alt i detalj, om hvordan du tilbringer dagene dine. AT du ikke spiser eller gjør husarbeid. Det er tegn på at du ikke klarer å stelle for deg selv.

Lykke til.

Gjest MVMVMVM

Det virker som du burde oppsøke mer hjelp, er mitt inntrykk. At omtrent unnskylder deg for å ha skrevet et innlegg, er ikke bra.. Du har lov til å gi uttrykk for frustrasjon over din livssituasjon, jeg synes ditt liv som du lever det i dag er tegn på at ting ikke er som det skal være.

Oppsøk legen din og vær ærlig. Det er mitt råd. Beksriv alt i detalj, om hvordan du tilbringer dagene dine. AT du ikke spiser eller gjør husarbeid. Det er tegn på at du ikke klarer å stelle for deg selv.

Lykke til.

Takk for svar.

Begynte å gråte jeg nå.

Gjest rommet innenfor

Takk for svar.

Begynte å gråte jeg nå.

Det er vanlig at en er i litt ubalanse etter å ha sluttet på antidepressiva. Kan faktisk ta en god stund før en er i balanse.

Håper det ordner seg for deg. Du trenger absolutt noen å prate med, uten for din "verden".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...