Gå til innhold

Hvordan se gjennom metallet

Anbefalte innlegg

Gjest i en hermetikkboks?

Hvordan holder man ut når alt føles uutholdelig? Hvordan klarer man å gjøre noe når alt føles uutholdelig? Hvordan får man tida til å gå?

Man kan ikke kontakte legen eller psykologen om man føler at man ikke orker mer, siden det da er fare for å bli sett på som manipulerende/oppmerksomhetssøkende.

Men når tiden kommer, skal jeg ikke protesterer, samme hva de foreslår, jeg har tapt uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216101-hvordan-se-gjennom-metallet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man tar et skritt om gangen. Man setter en fot foran den andre. Slik fortsetter man.

Det høres veldig enkelt ut når jeg sier det slik, men det er alt annet enn enkelt.

Ta kontakt med din behandler/ lege eller hvem det nå enn er du kvier deg for å ta kontakt med. Det er en grunn til at du har dem. Selvfølgelig ønsker du oppmerksomhet, alle som hadde holdt på å miste grepet hadde ønsket det.

Hold ut. Det vil komme bedre dager.

Gjest i en hermetikkboks

Man tar et skritt om gangen. Man setter en fot foran den andre. Slik fortsetter man.

Det høres veldig enkelt ut når jeg sier det slik, men det er alt annet enn enkelt.

Ta kontakt med din behandler/ lege eller hvem det nå enn er du kvier deg for å ta kontakt med. Det er en grunn til at du har dem. Selvfølgelig ønsker du oppmerksomhet, alle som hadde holdt på å miste grepet hadde ønsket det.

Hold ut. Det vil komme bedre dager.

Bare at oppmerksomhet hjelper ikke. Bare at det er ille, men ikke så ille at jeg tror jeg er den eneste som har det slik. Vi er så mange og jeg må vente jeg som de andre, de har ikke mer tid til meg enn til andre. Og hvis de spør hva jeg ønsker at de kan gjøre for meg, så vet jeg ikke.

Bare at oppmerksomhet hjelper ikke. Bare at det er ille, men ikke så ille at jeg tror jeg er den eneste som har det slik. Vi er så mange og jeg må vente jeg som de andre, de har ikke mer tid til meg enn til andre. Og hvis de spør hva jeg ønsker at de kan gjøre for meg, så vet jeg ikke.

har du noen tanker selv om hva som kan hjelpe deg ut av denne hengemyra?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...