Gå til innhold

Musikkgal?

Anbefalte innlegg

Gjest rosella27
Skrevet

Jeg bare må ha musikk rundt meg hele tiden. I huset, når jeg kjører bil, på jobb, i dusjen, når jeg er ute å går. Gjerne kjempehøyt med øretelfoner. Naboen inviterte meg ut til å gå tur, men jeg takka nei for jeg visste at da kunne jeg ikke ha på meg MP3-spilleren.

Noen som har følt det på samme måten? Var ikke slik for noen måneder siden. Vet ikke hvorfor jeg bare MÅ høre musikk. Tror jeg hadde blitt gal uten.

Skrevet

Blitt gal? Når man takker nei til å gå tur fordi man da ikke kan høre på musikk, er man bra ute å kjøre allerede.

Gjest rosella27
Skrevet

Blitt gal? Når man takker nei til å gå tur fordi man da ikke kan høre på musikk, er man bra ute å kjøre allerede.

He he. Virkelig? Går det an å bli avhengig av musikk?

Gjest LucySky
Skrevet

He he. Virkelig? Går det an å bli avhengig av musikk?

Det er vel klart at man periodevis kan bli avhengig av å gå med musikk på øret.

I sikkert fire år kunne jeg verken ta trikken eller gå tur uten. Jeg ble kjempeavhengig av det, noe jeg syns er helt uproblematisk, det gikk ikke ut over noen.

Nabodama vil alltid gå tur med meg, men jeg slapper ikke av om vi skal gå sånn og småprate. Derimot slapper jeg av med musikk på øret. I dag gikk jeg tur aleine med en gammel Van Morrison-låt. Deilig.

Skrevet

Det er vel klart at man periodevis kan bli avhengig av å gå med musikk på øret.

I sikkert fire år kunne jeg verken ta trikken eller gå tur uten. Jeg ble kjempeavhengig av det, noe jeg syns er helt uproblematisk, det gikk ikke ut over noen.

Nabodama vil alltid gå tur med meg, men jeg slapper ikke av om vi skal gå sånn og småprate. Derimot slapper jeg av med musikk på øret. I dag gikk jeg tur aleine med en gammel Van Morrison-låt. Deilig.

jeg hører også mye på musikk. Men her er det snakk om lidenskap ikke galskap. Det gjelder nok deg også, trådstarter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...