Gjest Zahara Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 “NOTHING AND NO-ONE SHOULD BE PLACED BEYOND THE BOUNDS OF RATIONAL CRITISISM” Graham Priest en professor jeg hadde.. han kunne alt mulig kult om hjernen.. Jeg storkoste meg!! 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Tror også jeg hadde kost meg.... 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Tror også jeg hadde kost meg.... verdens kuleste, mest geniale mann! Hadde logikk og "mind & machines" "my mind is going. m..y m..i...i...nd IIIIS goooo...ii.ng. I`m afraid. MY MIND...is go ,.ooo.iiing. Sa HAL da han døde sakte men sikkert, bare fordi han begynte å tenke og ta avgjørelser selv... 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 verdens kuleste, mest geniale mann! Hadde logikk og "mind & machines" "my mind is going. m..y m..i...i...nd IIIIS goooo...ii.ng. I`m afraid. MY MIND...is go ,.ooo.iiing. Sa HAL da han døde sakte men sikkert, bare fordi han begynte å tenke og ta avgjørelser selv... ler hysterisk...må nok ta meg en pille før nhd hevner seg og kaster webmaster etter meg... *gliser* 0 Siter
vanadium Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 verdens kuleste, mest geniale mann! Hadde logikk og "mind & machines" "my mind is going. m..y m..i...i...nd IIIIS goooo...ii.ng. I`m afraid. MY MIND...is go ,.ooo.iiing. Sa HAL da han døde sakte men sikkert, bare fordi han begynte å tenke og ta avgjørelser selv... han sa nok faktisk, I'm afraid. I'm afraid, Dave. Dave, my mind is going. I can feel it. I can feel it. My mind is going. There is no question about it. I can feel it. I can feel it. I can feel it. I'm a... fraid. Good afternoon, gentlemen. I am a HAL 9000 computer. I became operational at the H.A.L. plant in Urbana, Illinois on the 12th of January 1992. My instructor was Mr. Langley, and he taught me to sing a song. If you'd like to hear it I can sing it for you. så det så. 0 Siter
vanadium Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 verdens kuleste, mest geniale mann! Hadde logikk og "mind & machines" "my mind is going. m..y m..i...i...nd IIIIS goooo...ii.ng. I`m afraid. MY MIND...is go ,.ooo.iiing. Sa HAL da han døde sakte men sikkert, bare fordi han begynte å tenke og ta avgjørelser selv... og det var absolutt ikke fordi han begynte å tenke selv han sa det, men jeg tror ikke du har lest Arthur C. Clarkes firlogi så du er unnskyldt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.