Gå til innhold

Til alle på forumet,inkl NHD/KillBill - Ond eller god?

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

En ond og kynisk film som oppfordrer til hodeløs vold(bokstavelig talt),eller en dyp film om rettferdighet og kjærlighet?

Eller begge deler?

Har snakket med mange psyke personer ang filmen,mange med et særedeles negativt syn på filmen.

Hva kommer det egentlig av at så mange psykisk syke enten

1)Ser kun det onde i filmen

eller

2)Ser kun det positive,bla gjenopprettelse og rettferdighet i filmen

"Leser" en innholdet i en film annerledes når man er psyk,eller er jeg helt på bærtur?

Fortsetter under...

å kjære deg. jeg digga kill bill.. elsker action!!!!!!!!!

Gjerne helt uten mening..

men gjerne med mening og, men skal det først være, da skal det være dyyyyypt..

Men det er litt sånn... at jeg kan ELSKE en film totalt, jeg kan grine ¨, og ta helt av, fordi det er så bra!!! er filmen dårlig tenker jeg bare : faen heller , men jeg fikk jo brukt opp litt tid..

firebird1365380441

det er bare en film, ikke prøv å gi underholdning skylden for det "gærninger" måtte gjøre.

Det gjør jeg ikke heller.Men mange med psykiske lidelser har en tendens til å se ting i sort/hvitt,inkludert meg selv.

Lurer bare på hvorfor det er sånn,og om det gjelder også for noe så "uskyldig" som en film.Og Kill Bill ble mye omdiskutert da den kom....

Så det er ikke meningen å støte hverken deg eller andre.

Jeg bare lurer,rett og slett....

(og ja,jeg ER rar!)Også har jeg jo borderline,så litt på kanten av normaliteten er jeg nok dessverre også...=)

Folk ser jo ting ulikt,ikke sant?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...