dione1 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har skrevet endel innlegg her tidligere. Har hatt en konstant gyngende svimmelhet, hvor jeg føler at underlaget/jeg selv gynger. Dette foregår hele tiden, er noe bedre om morgenen, blir verre når jeg går ut. Særlig ille i butikker, når jeg ståri kø og lignende. Klarer liksom ikke stå i ro. Har også hatt endel perioder i butikker hvor jeg har blitt så redd at jeg har blitt helt nummen i hele kroppen og føler jeg vil besvime..går fort over, men er urolig uhyggelig. Og vet aldri om denne følelsen er reel, eller bare psykisk. Har vært hos lege. Tatt alt av blodprøver, alt var fint. Men legen vil ikke sende meg tim MR eller ct ettersom jeg ikke har noen andre plager. Men dette usikkerheten gjør alt så mye verre. Har lest litt på nett om svimmelhet og angst, men det er stor uenighet om dette forstår jeg. Noen mener svimmelhet kan komme av angst, andre ikke. Så derfor vil jeg høre her om det er andre som har opplevd denne type svimmelhet. Kan nevne at svimmelheten oppsto i en vanskelig periode i livet mitt. Mye stress, til tross for min unge alder har jeg nok en tendens til å tenke for mye, vil ha alt under kontroll, og har veldig store krav til meg selv:( noen som vet? hilsen jente20år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216279-kan-konstant-gyngende-svimmelhet-v%C3%A6re-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på fast grunn nå Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Men jeg tror så absolutt det kan være angst. Har opplevd det samme selv i en periode jeg følte meg generelt utrygg. Jeg var svimmel, gulvet gynget, men det slo ikke meg da at det kunne være angst, jeg var sikker på gulvet skulle falle sammen eller at jeg var blitt forgiftet med noe.. Hvis du ikke allerede får hjelp, kan du jo uansett ta kontakt med legen din, for å utelukke andre årsaker og evt. for behandling av angsten. Slutt ikke å gå i butikken selv om det er jævlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216279-kan-konstant-gyngende-svimmelhet-v%C3%A6re-angst/#findComment-1592610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.