Gå til innhold

Samboer selvmordsforsøk.

Anbefalte innlegg

forvirret12345

Jeg fikk en støkk rett før jul da min samboer prøvet og ta selvmord. Hun er sykepleier og tok paracet ibufon. Så hun viste nok at hun ikke kom til å dø av dette men fikk nå den hjelpen hun trengte.Jeg har selv vært plaget med phsykiske lidelser som hyppokonder. Men har vært så opptatt de siste årene at jeg ikke har rukket å tenke på meg selv. Det går ikke en dag uten at jeg blir borte i mine engne bekymringer og tanker. Men etter dette har allt blitt MYE være. Nå har hun begynnet på cipralex og sier selv at selvmordstankene er borte. Dette er jo flott men kan ikke cipralex gi vektøkning? Siden hun er så fokusert på vekt / spise riktig er jeg redd at hvis hun går opp i vekt vil hun aldri kunne slutte på disse pillene fordi hun ville blitt deppa over evt vekten.Men tilbake til meg. Det er bare en av de tingene jeg tenker på. Jeg merker at jeg er veldig sliten hele tiden. Får ikke sove før jeg ligger å stirrer minst 3-4 timer i taket. Griner hvis jeg ser noe trist på tv. Og smiler generelt sett aldri lenger! Drømer om samboeren (mareritt). Og andre Drømmer om moren min som døde av kreft da jeg var 19. (23 nå). Jeg har altid sett på meg selv som stærk phsykisk. Jeg klarte ikke begynne å grine en gang da jeg møtte samboeren på sykhuset etter selvmordsforsøket. Selv om jeg tenkte jeg vil jeg vil jeg vil.Er dette noe jeg bør vurdere og skaffe hjelp for? Jeg vil jo ikke bli kald som en sten heller. Som sagt begynner jeg å miste motivasjonen for det meste. Selvmord er utenkelig men jeg er jo livredd for å komme så langt ned!Hilsen Forvirret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216395-samboer-selvmordsfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...