Gå til innhold

Ta en titt på adopsjonsforum


Mrs. Wallace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kom meg i forkjøpet, gitt. Tenkte akkurat at jeg skulle skrive et innlegg om at noen måtte finne fram reseptblokken litt fort....

Tydelig at noen er gått tom for medisiner, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker "rett og slett" og "anonyme råd" for å være en og samme person...?

Enten er de samme person, eller så tilhører de det berømmelige adopsjonsinstituttet, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er de samme person, eller så tilhører de det berømmelige adopsjonsinstituttet, begge to.

Jeg er helt utenforstående, vanker ikke på adopsjonsforum - er denne fyren helt gal?

Har bare lest noe av det som dukker opp på 100 nyeste...

Og blir litt skremt over hva folk får seg til å skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er de samme person, eller så tilhører de det berømmelige adopsjonsinstituttet, begge to.

Det er nok to personer, ja. Vår gamle venn, og hans bitre venninne som stod fram i avisen for ikke så lenge siden. De bruker samme begrepene, men har litt ulik skrivestil. Så kanskje det er behov for to resepter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok to personer, ja. Vår gamle venn, og hans bitre venninne som stod fram i avisen for ikke så lenge siden. De bruker samme begrepene, men har litt ulik skrivestil. Så kanskje det er behov for to resepter...

*Bidrar med reseptblokk, stempel og penn*. Hva skal vi skrive ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bidrar med reseptblokk, stempel og penn*. Hva skal vi skrive ut?

Noe sterkt noe som minsker skrivelysten og virker mot paranoia tror jeg hadde gjort susen i dette tilfelle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sterkt noe som minsker skrivelysten og virker mot paranoia tror jeg hadde gjort susen i dette tilfelle ;-)

OK. *Prøver med en dose Nozinan intramuskulært*

Skulle virke et døgns tid eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor syte sånn om dette? Det er vel det denne personen er ute etter.

Fordi denne personen ødelegger hele forumet - og legger seg etter enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mikke lus

Fordi denne personen ødelegger hele forumet - og legger seg etter enkeltpersoner.

Hvis dere gir faen i å svare blir det fort kjedelig. Men det klarer dere vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare sette det som drypp? ;-)

Pleier å holde med en liten intramuskulær:-)

Drypp krever jo at dem holder seg i ro og samarbeider. Ett lite stikk er mye greiere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Enten er de samme person, eller så tilhører de det berømmelige adopsjonsinstituttet, begge to.

De er så uvitende og har så lite innsikt at jeg må egentlig bare le... for det er ganske sørgelig at de påstår å tale til fordel for den adopterte, når de så tydelig sitter inne med en sånn mangelfull kunnskap om mange barns situasjon i verden...

Og nå må jeg bare slutte å la meg provosere av de tullingene, og ha meg ut av den diskusjonen der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rett og slett

Det er nok to personer, ja. Vår gamle venn, og hans bitre venninne som stod fram i avisen for ikke så lenge siden. De bruker samme begrepene, men har litt ulik skrivestil. Så kanskje det er behov for to resepter...

Jeg forstår at vi er på en doktorlinje men piller hjelper ikke om du er så fiendtlig innstilt.

Jeg er ikke Adopsjonsinstituttet ved Morten Johanssen,men damen i avisa som ikke er bitter på noe annet en rettskaffen som skal sørge for å rette opp i feil aom er begått.Norske a.myndigheter har bedt meg om å gå til rettsak og jeg er ikke tvunget til å gjøre det.

Men en ting som er sikkert er at disse myndighetene er inkompetente som de selv har sagt og da kan de IKKE drive på med adopsjon av andres barn før de retter opp i sitt lempfeldige forhold til adopsjon.

Nå må du holde opp med dine angrep og se til i å bidra med noe mer konstuktivt enn dine angrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å holde med en liten intramuskulær:-)

Drypp krever jo at dem holder seg i ro og samarbeider. Ett lite stikk er mye greiere...

Jeg må ha bomma med sprøyta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at vi er på en doktorlinje men piller hjelper ikke om du er så fiendtlig innstilt.

Jeg er ikke Adopsjonsinstituttet ved Morten Johanssen,men damen i avisa som ikke er bitter på noe annet en rettskaffen som skal sørge for å rette opp i feil aom er begått.Norske a.myndigheter har bedt meg om å gå til rettsak og jeg er ikke tvunget til å gjøre det.

Men en ting som er sikkert er at disse myndighetene er inkompetente som de selv har sagt og da kan de IKKE drive på med adopsjon av andres barn før de retter opp i sitt lempfeldige forhold til adopsjon.

Nå må du holde opp med dine angrep og se til i å bidra med noe mer konstuktivt enn dine angrep.

Jeg har aldri sagt at ikke DU har rett til å være bitter, jeg har aldri sagt at det ikke ble begått feil og urett i din sak.

Det som det reageres på her er at du og Morten snakker som om det som hendte for magfoldige år siden - mot deg - er regelen i adopsjon også i dag. Hvis du ikke forstår at de påstandene er helt på tryne og ekstremt provoserende så har du virkelig et alvorlig problem,

Du hadde hatt så uendelig mye mer troverdighet om du for det første ikke ble identifisert med Morten og alt det han får seg til å lire av seg, og om du for det andre hadde innsett at den uretten som ble gjort mot deg er unik for deg og den tiden du ble adoptert i - for mange år siden.

Kjemp for seg selv og din egen sak, men ikke bland alle andre adopterte inn i det.

Ja, det finnes adopterte med historier som ikke tåler lyset, det er det ingen som protesterer på. Men det er sjeldne unntak, heldigvis, ikke regelen.

Jeg tviler ikke på din historie, men jeg bekjemper de løgnene du sprer om adopsjon i sin allminnelighet. Og jeg synes det er ufattelig trist at du med dine påstander sprer løgner om hvordan det er å være adoptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rett og slett

Jeg har aldri sagt at ikke DU har rett til å være bitter, jeg har aldri sagt at det ikke ble begått feil og urett i din sak.

Det som det reageres på her er at du og Morten snakker som om det som hendte for magfoldige år siden - mot deg - er regelen i adopsjon også i dag. Hvis du ikke forstår at de påstandene er helt på tryne og ekstremt provoserende så har du virkelig et alvorlig problem,

Du hadde hatt så uendelig mye mer troverdighet om du for det første ikke ble identifisert med Morten og alt det han får seg til å lire av seg, og om du for det andre hadde innsett at den uretten som ble gjort mot deg er unik for deg og den tiden du ble adoptert i - for mange år siden.

Kjemp for seg selv og din egen sak, men ikke bland alle andre adopterte inn i det.

Ja, det finnes adopterte med historier som ikke tåler lyset, det er det ingen som protesterer på. Men det er sjeldne unntak, heldigvis, ikke regelen.

Jeg tviler ikke på din historie, men jeg bekjemper de løgnene du sprer om adopsjon i sin allminnelighet. Og jeg synes det er ufattelig trist at du med dine påstander sprer løgner om hvordan det er å være adoptert.

Om du mener at du besitter all sannhet om adopsjonsvirksomheten her til lands er det merkelig at du fikk ditt a-barn kun 3 dager gammelt.Det er nemlig ulovlig.

At du velger å angripe en person eller to for å spre dine usannheter rundt på nettet er jo ikke noen andre som kan gjøre noe med.

Men jeg reagerer på din hovmodighet og attpåtil at du sprer falske rykter om meg og min såkalte bitterhet vitner om hva du er i stand til.Det er snevert og lite troverdig.

Du skal i hvertfall ikke spre dine forutinntatte greier om meg rundt på nettet og lær deg litt mer respekt om andres liv.

Jeg ligger i rettsak med en stat som er juridisk inkompetente rundt adopsjon og jeg har ikke bedt om å ha det slik.

Staten har selv sagt at de ikke har greie på om en adopsjon er gyldig eller ikke,falsk eller ekte.kidnappet eller ikke.

Da må du jo forstå at det må ryddes opp i for denne virksomheten er nettopp bygget opp på hvordan a-foreldre tror at adopsjon skal gjøres.

Jeg ewr en av de eldste utenlandsadopterte og derfor den første som må ta opp feielen med systemet når en blir sviktet på alle hold og har blitt rundlurt i et ansvarsløst a-system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...