Gå til innhold

ventetider, hva tenker personalet om en spør ?

Anbefalte innlegg

Gjest synkende

Jeg vet det varierer fra sted til sted, men kan noen gi en pekepinn på ventetid for behandling/oppfølging? Man har vært på vurderingssamtale og det er funnet at man har rett på nødvendig helsehjelp.Det er flere ting, men det mest "prekære" er en moderat tilbakevendende depresjon, hvis aktuell episode ikke synes å gå over.Nå går det heller dårligere. Det ville kanskje hjulpet litt, i den grad noe kan hjelpe, å vite at det ikke var så lenge å vente.

Damen på vurderingssamtalen sa jeg kunne ringe hvis ting blei "for" vanskelig og jeg syntes det blei for lenge å vente. Men det har ikke gått to uker ennå (som føles som to måneder), så jeg kan ikke ringe og mase ennå..De sender vel brev så snart de vet nøyaktig når jeg kan få plass, eller er det trolig de kan angi et ca. tidspunkt om jeg ringer og spør etter det?

Fortsetter under...

Hei.

Det er klart du kan ringe for å høre når du vil få time:) Og skulle det vise seg å være veldig lenge til, er det heller ikke noe i veien for at du kan gi uttrykk for at du synes det er lenge å vente. Da vil de også forstå at du føler at behovet for hjelp er stort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...