Reidar Rose Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Går det bra å kombineren disse preparatene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det er ingen kjente interaksjoner mellom disse medikamentene. Slik sett bør det gå bra. Jeg antar at i det minste oppstart er i forståelse med en psykiater. 0 Siter
Reidar Rose Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Det er ingen kjente interaksjoner mellom disse medikamentene. Slik sett bør det gå bra. Jeg antar at i det minste oppstart er i forståelse med en psykiater. Ja, jeg går til psykriater...prøvd det meste innen SSRI/SNRI for angst/panikkangst...men tåler det bare ikke...Nye forskning viser at Abilify kan virke bra mot angst...fra før av går jeg på Aurorix fordi jeg synes det hjelper litt på angsten...men jeg glemte å spørre om kombinasjonen med å bruke disse preparatene sammen sist jeg var hos han...men takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.